HerrGhost Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 noe vi allerede har sagt litt lengre oppe Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 GTa IV har blitt utsatt til andre kvartal av 2008. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Velkommen etter En annen tråd her Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 GTa IV har blitt utsatt til andre kvartal av 2008. 9197487[/snapback] Kilde? Ja takk. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Oioioi - jeg tenkter Saint's Row-produsentene angrer skikkelig på at de droppet PS3-versjonen (nettopp fordi den hadde kommet så nær GTA IV) nå. Veldig synd for dem SA - er jo et flott spill som hadde fylt ventetiden frem til GTA IV for PS3-eiere med et GTA-aktig spill på en bra måte. Endret 2. august 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Men det er jo llitt mistenksomt at spillet utsettes ifra den tiden hvor Microsoft har sine store slipp. GTA4 ville kanskje ha skadet salget av de store spillene. 9197286[/snapback] Jeg tror GTA4 hadde solgt bøttevis av 360'er, så MS er nok kanskje de som taper mest på at det blir utsatt nå. Men var det ikke snakk om at PS3-versjonen allerede lå 5 uker (?) etter 360-versjonen i utvikling nå nylig? Et virkelig scoop for MS hadde jo da vært hvis de prioriterte 360-versjonen for å få den ut før jul og så utsatte PS3-versjonen til neste høst Endret 2. august 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Morra di er tystern. Men ja sånn ellers... hvordan skal jeg drepe meg selv i kveld da? alle sier det er så mye bra som kommer denne høsten..men jeg har bare ventet på dette. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Oioioi - jeg tenkter Saint's Row-produsentene angrer skikkelig på at de droppet PS3-versjonen (nettopp fordi den hadde kommet så nær GTA IV) nå. Veldig synd for dem SA - er jo et flott spill som hadde fylt ventetiden frem til GTA IV for PS3-eiere med et GTA-aktig spill på en bra måte. Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Morra di er tystern. Men ja sånn ellers... hvordan skal jeg drepe meg selv i kveld da? alle sier det er så mye bra som kommer denne høsten..men jeg har bare ventet på dette. 9197517[/snapback] Samme her. Halo 3 er uinteressant i forhold til GTA4, men jaja. April blir jævlig bra. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Noe jeg ikke har fått med meg? 9197523[/snapback] Kanskje jeg har misforstått, men jeg forsto det slik at Volition (Saints Row-folka) jobbet med en PS3-versjon, men bestemte seg for å droppe den til fordel for SA 2 da SA 1 neppe hadde kommet ut noe særlig før GTA 4 på PS3 og dermed blitt 'slukt levende' Endret 2. august 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg kan sende mora mi for å gjøre det? Er en tråd om det allerede da... HER! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Helt greit, både for min lommebok, og for det faktum at det gir dem enda bedre tid til å sørge for at spillet blir så bra som mulig. Så faktisk denne utsettelsen komme. Endret 2. august 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 så lenge det blir bedre så e det helt fint og det kommer flotte spill til begge konsoller i høst. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hm. Frustrerende å vite at jeg nå må vente enda lenger før det kommer til PC (noe jeg for Guds skyld håper at det gjør). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) http://www.rockstargames.com/IV/ Jeg krysser fortsatt fingrene for 16. oktober, selv om det kanskje er fåfengt. Det er dog bedre at de bruker god tid på å lage et godt spill enn å tvinge ut spillet fordi de har satt en deadline for det, men det er merkelig at de ikke ser det før nå ca. to mnd før release var satt. Er jo selvfølgelig en mulighet at releasen også ble utsatt fordi Rockstar/Take 2 gjerne vil ha med flere over på next/current-gen hardware, da PS3 og Xbox 360 kanskje ikke har solgt like bra som de hadde håpet og analysert på forhånd. Money talks. Endret 2. august 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette er første gang jeg ikke blir oppgitt over en utsettelse, men puster lettet ut. Utsettelse betyr mer tid til å finpusse spillet, og når spillet er såpass høyt ettertraktet, så vil jeg at det skal være så godt som mulig når det først kommer ut. 9197207[/snapback] Fatisk veldig enig men der Andir, men eg som hadde gleda meg så fælt! . Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 kommer nok ikkje 16 oktober. Står på take 2 sin hjemmeside som utgir gta at det e utsatt. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Syns dette var ekstremt skuffende, trodde virkelig at det skulle komme ut i år Men men, det kommer jo mye annet snacks uansett Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 NOOO! Og det skulle komme dagen før bursdagen min og greier! Feck! Jaja, det blir bare enda bedre om de får mer tid til det. Og kvalitet er bedre enn... ehh.. dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
andir Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Min gamle engelsklærer sa at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Det er selvsagt tull, men det var det jeg trøstet meg med hver gang Perfect Dark ble utsatt. Forgjeves ventet jeg ei, og godt var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå