Gå til innhold

GTA IV utsatt til April 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oioioi - jeg tenkter Saint's Row-produsentene angrer skikkelig på at de droppet PS3-versjonen (nettopp fordi den hadde kommet så nær GTA IV) nå.

Veldig synd for dem SA - er jo et flott spill som hadde fylt ventetiden frem til GTA IV for PS3-eiere med et GTA-aktig spill på en bra måte.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
Men det er jo llitt mistenksomt at spillet utsettes ifra den tiden hvor Microsoft har sine store slipp. GTA4 ville kanskje ha skadet salget av de store spillene.

9197286[/snapback]

Jeg tror GTA4 hadde solgt bøttevis av 360'er, så MS er nok kanskje de som taper mest på at det blir utsatt nå.

Men var det ikke snakk om at PS3-versjonen allerede lå 5 uker (?) etter 360-versjonen i utvikling nå nylig? Et virkelig scoop for MS hadde jo da vært hvis de prioriterte 360-versjonen for å få den ut før jul og så utsatte PS3-versjonen til neste høst ;)

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
Oioioi - jeg tenkter Saint's Row-produsentene angrer skikkelig på at de droppet PS3-versjonen (nettopp fordi den hadde kommet så nær GTA IV) nå.

Veldig synd for dem SA - er jo et flott spill som hadde fylt ventetiden frem til GTA IV for PS3-eiere med et GTA-aktig spill på en bra måte.

Noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Morra di er tystern.

Men ja sånn ellers... hvordan skal jeg drepe meg selv i kveld da? alle sier det er så mye bra som kommer denne høsten..men jeg har bare ventet på dette.

9197517[/snapback]

Samme her. Halo 3 er uinteressant i forhold til GTA4, men jaja. April blir jævlig bra.

Lenke til kommentar
Noe jeg ikke har fått med meg?

9197523[/snapback]

Kanskje jeg har misforstått, men jeg forsto det slik at Volition (Saints Row-folka) jobbet med en PS3-versjon, men bestemte seg for å droppe den til fordel for SA 2 da SA 1 neppe hadde kommet ut noe særlig før GTA 4 på PS3 og dermed blitt 'slukt levende' :)

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

http://www.rockstargames.com/IV/

Jeg krysser fortsatt fingrene for 16. oktober, selv om det kanskje er fåfengt.

Det er dog bedre at de bruker god tid på å lage et godt spill enn å tvinge ut spillet fordi de har satt en deadline for det, men det er merkelig at de ikke ser det før nå ca. to mnd før release var satt.

Er jo selvfølgelig en mulighet at releasen også ble utsatt fordi Rockstar/Take 2 gjerne vil ha med flere over på next/current-gen hardware, da PS3 og Xbox 360 kanskje ikke har solgt like bra som de hadde håpet og analysert på forhånd. Money talks.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Dette er første gang jeg ikke blir oppgitt over en utsettelse, men puster lettet ut. Utsettelse betyr mer tid til å finpusse spillet, og når spillet er såpass høyt ettertraktet, så vil jeg at det skal være så godt som mulig når det først kommer ut.

9197207[/snapback]

Fatisk veldig enig men der Andir, men eg som hadde gleda meg så fælt! :dontgetit: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...