Windoge Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det har lenge vært rykter om at GTA IV skulle utsettes. Dette leste jeg i Gamereactor for flere måneder siden. Uansett sa de at den versonen de fikk prøve virket uferdig, og hadde heller ingen lyd. Dersom spillet er uferdig bør dette være en positiv ting, men går ut ifra at PC-spillere kan se langt etter spillet dersom det kommer til PC en gang. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=258238http://www.reuters.com/article/marketsNews...20070802?rpc=44 GTA IV er blitt forsinket til april-mai neste år 9196743[/snapback] Faktisk så trenger det ikke komme så sent, er fiscal year det er snakk om, og TTWO's 07 fiscal year avsluttes 31.10.07. Dvs at 1Q FY 08 begynner 1.11.07. Det vil si at det kan komme så tidlig som februar.. (2Q FY 08 var nevnt i den ene artikkelen) Anyways, jævlig kjipt 9197068[/snapback] Ja, eg var litt usikker på det fiscal year greiene. Lenke til kommentar
KentLF Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=258238http://www.reuters.com/article/marketsNews...20070802?rpc=44 GTA IV er blitt forsinket til april-mai neste år 9196743[/snapback] Det er ikke april-mai det er januar-mars. Dette er hentet fra Gamespot.com. Without warning, this afternoon Take-Two Interactive stunning the game industry by announcing it was delaying Grand Theft Auto IV to the second quarter of its 2008 fiscal year, which begins on January 1, 2008. Published by Take-Two subsidiary Rockstar Games, the crime-action title had been slated to ship for the Xbox 360 and PlayStation 3 in North America on October 16, 2007. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=258238http://www.reuters.com/article/marketsNews...20070802?rpc=44 GTA IV er blitt forsinket til april-mai neste år 9196743[/snapback] Det er ikke april-mai det er januar-mars. Dette er hentet fra Gamespot.com. Without warning, this afternoon Take-Two Interactive stunning the game industry by announcing it was delaying Grand Theft Auto IV to the second quarter of its 2008 fiscal year, which begins on January 1, 2008. Published by Take-Two subsidiary Rockstar Games, the crime-action title had been slated to ship for the Xbox 360 and PlayStation 3 in North America on October 16, 2007. 9197115[/snapback] jepp, men den var ikkje der når eg sjekket før eg skrev her. og de har forandret til 1 februar. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dæven! Jeg tror faktisk jeg hørte ett lite "Hurra!" fra lommeboka.. Lenke til kommentar
KentLF Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=258238http://www.reuters.com/article/marketsNews...20070802?rpc=44 GTA IV er blitt forsinket til april-mai neste år 9196743[/snapback] Det er ikke april-mai det er januar-mars. Dette er hentet fra Gamespot.com. Without warning, this afternoon Take-Two Interactive stunning the game industry by announcing it was delaying Grand Theft Auto IV to the second quarter of its 2008 fiscal year, which begins on January 1, 2008. Published by Take-Two subsidiary Rockstar Games, the crime-action title had been slated to ship for the Xbox 360 and PlayStation 3 in North America on October 16, 2007. 9197115[/snapback] jepp, men den var ikkje der når eg sjekket før eg skrev her. og de har forandret til 1 februar. 9197158[/snapback] Det er helt i orden jeg mente ikke noe med det ville bare si i fra Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 hehe, helt greit det Lenke til kommentar
deusex Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tro det eller ei, men dette er jeg faktisk litt glad for å høre. Selvfølgelig er jeg litt skuffa også, men jeg er glad for at dette storspillet kommer ut på nyåret istedet - da det gjerne er litt dødt med gode spill. Så da har jeg noe å se frem til etter nyttår! Dessuten kommer det så mange bra spill i høst, at jeg verken har tid eller penger til å kjøpe og spille igjennom dem alle. Lenke til kommentar
andir Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette er første gang jeg ikke blir oppgitt over en utsettelse, men puster lettet ut. Utsettelse betyr mer tid til å finpusse spillet, og når spillet er såpass høyt ettertraktet, så vil jeg at det skal være så godt som mulig når det først kommer ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!! *gå og gråte seg i søvn* Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Ser på dette som en gladnyhet faktisk. Nok av spill å holde styr på uansett til høsten. Blir alltid litt bekymret når et spill kommer ut på første fastsatte dato, særlig når datoen blir satt ett og halvt år på forhånd. Enten er det jævlig god prosjektplanlegging eller så må man droppe features og finpussing for å rekke datoen. Så og si alle virkelig ambisiøse og velpolerte spill blir utsatt. Finnes unntak selvsagt, men det er som regel en sterk sammenheng mellom kvalitet og utviklingstid. Kanskje Manhunt 2 kommer i oktober i stedet? Det har jo fått mye gratisreklame i det siste... Dette må da virkelig være et hardt slag for Sony og PS3? Heavenly Sword og Uncharted har ikke akkurat den samme gjennomslagskraften som Halo 3 og PGR4... Endret 2. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 jeg som gledet meg så til høsten og alle nyhetene. bare ikke Acreed blir utsatt noe mer nå. men utrolig kjøpt, gledet meg til ny gta Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Neeeeei....! Har gledet meg så lenge til dette spillet, har til og med spilt meg opp til det ved å kjøpe de tidligere GTA-spillene til PS2.. Ser at den offisielle nettsiden fremdeles sier 16. oktober, så jeg håper i det lengste at det stemmer. Wiki har blitt delvis endret for å reflektere denne nyheten, men det virker merkelig at hovedsiden ikke har blitt oppdatert ennå. Håper i det lengste at det bare er snakk om en feilsitering eller bare et internettrykte som har tatt fart. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Utrolig kjipe greier. Regnet med en utsettelse, men så for meg et par uker. Tror det kan være lurt da. Er lite tvil om at dette er et av de spillene som det stilles mest forventning til gjennom tidene. Om utviklerne trenger mer tid så er jo det egentlig bare fornuftig. Men det er jo llitt mistenksomt at spillet utsettes ifra den tiden hvor Microsoft har sine store slipp. GTA4 ville kanskje ha skadet salget av de store spillene. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 * , * Men men men .. det kommer bare til ps3 right?, blah in that case drit i hele spillet for alt jeg bryr meg om. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Bare for å klargjøre så er det utsatt til 2.kvartal i Take-Twos regnskapsår 2008, det vil si februar, mars eller april. Endret 2. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kommer til xbox360 også mate.. Og drite i tidenes spill pga en utsettelse er lite glupt. Tror det blir vanskelig å ignorere når hele verden snakker om det om et halvårs tid.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Et halvt år ja. Det var jo voldsomt så lenge. Men, håper det blir verdt å vente på! Noe jeg tror det blir også.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kommer til xbox360 også mate.. Og drite i tidenes spill pga en utsettelse er lite glupt. Tror det blir vanskelig å ignorere når hele verden snakker om det om et halvårs tid.. 9197352[/snapback] Takk gud for at det kommer til xbox360 og.. fordi den skal jeg kjøpe når jeg får penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå