Phoenlx Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Først. Jeg er ikke sikker på om dette er rette plassen å spørre om dette, eller om det skulle vært postet i et annet forum, men jeg fant ingen plass som passet. Over tastaturet mitt er det et sett med såkalte quickplay taster som brukes med quick play som fulgte med på pc-en min. Disse lager en veldig irriterende klikkelyd når du trykker på dem, og i følge brukerhåndboken på pc-en skal dette kunne deaktiveres i setup menyen. Den skal du følgelig kunne komme inn på ved å trykke på f10, men jeg er ikke i stand til å finne setup menyen verken manuelt eller ved å trykke på f10 når jeg er inne i quickplay. Jeg lurte derfor på om det er noen andre her som har vært i stand til å få deaktivert lyden og dermed kunne gi meg litt veiledning i hvordan dette skal gjøres Endret 2. august 2007 av Phoenlx Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Først. Jeg er ikke sikker på om dette er rette plassen å spørre om dette, eller om det skulle vært postet i et annet forum, men jeg fant ingen plass som passet. Over tastaturet mitt er det et sett med såkalte quickplay taster som brukes med quick play som fulgte med på pc-en min. Disse lager en veldig irriterende klikkelyd når du trykker på dem, og i følge brukerhåndboken på pc-en skal dette kunne deaktiveres i setup menyen. Den skal du følgelig kunne komme inn på ved å trykke på f10, men jeg er ikke i stand til å finne setup menyen verken manuelt eller ved å trykke på f10 når jeg er inne i quickplay. Jeg lurte derfor på om det er noen andre her som har vært i stand til å få deaktivert lyden og dermed kunne gi meg litt veiledning i hvordan dette skal gjøres 9196815[/snapback] Du må inn i biosen for å skru av de ekle lydene.... trykk f10 med en gang du starter pc'n.... Lenke til kommentar
Phoenlx Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg fikk fjernet lyden ved å gå inn i bios-en ja. Takk skal du ha for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå