Gå til innhold

Quickplay tastene på HP Pavilion dv6335eu

Anbefalte innlegg

Først. Jeg er ikke sikker på om dette er rette plassen å spørre om dette, eller om det skulle vært postet i et annet forum, men jeg fant ingen plass som passet.

Over tastaturet mitt er det et sett med såkalte quickplay taster som brukes med quick play som fulgte med på pc-en min. Disse lager en veldig irriterende klikkelyd når du trykker på dem, og i følge brukerhåndboken på pc-en skal dette kunne deaktiveres i setup menyen. Den skal du følgelig kunne komme inn på ved å trykke på f10, men jeg er ikke i stand til å finne setup menyen verken manuelt eller ved å trykke på f10 når jeg er inne i quickplay. Jeg lurte derfor på om det er noen andre her som har vært i stand til å få deaktivert lyden og dermed kunne gi meg litt veiledning i hvordan dette skal gjøres :)

Endret av Phoenlx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først. Jeg er ikke sikker på om dette er rette plassen å spørre om dette, eller om det skulle vært postet i et annet forum, men jeg fant ingen plass som passet.

Over tastaturet mitt er det et sett med såkalte quickplay taster som brukes med quick play som fulgte med på pc-en min. Disse lager en veldig irriterende klikkelyd når du trykker på dem, og i følge brukerhåndboken på pc-en skal dette kunne deaktiveres i setup menyen. Den skal du følgelig kunne komme inn på ved å trykke på f10, men jeg er ikke i stand til å finne setup menyen verken manuelt eller ved å trykke på f10 når jeg er inne i quickplay. Jeg lurte derfor på om det er noen andre her som har vært i stand til å få deaktivert lyden og dermed kunne gi meg litt veiledning i hvordan dette skal gjøres  :)

9196815[/snapback]

Du må inn i biosen for å skru av de ekle lydene.... trykk f10 med en gang du starter pc'n....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...