landejensen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei! det er noe feil med motoren jeg vet ikke m det er forgaseren det virer i vertfall sånn han skurer veldig så vet du hva det er så si i fra! hilsen:landejensen Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg føler det veldig som du spammer forumet her litt landejensen, kan du vennligst prøve og begrense deg til hvertfall en tråd pr sak? regner med at dette gjelder den 4hk du har postet om tidligere. Ikke rapportert, men ikke langt ifra. Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei! det er noe feil med motoren jeg vet ikke m det er forgaseren det virer i vertfall sånn han skurer veldig så vet du hva det er så si i fra! hilsen:landejensen 9196791[/snapback] hvis du kan si hva det er att forgasseren skurer så kansje det hadde hjelpe litt Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 "Motoren funker ikke. Hjelp!" Sånt funker ikke. Du må jo si hva som er galt. Får den ikke så høy turtall som den egentlig skal? Fusker den? Hva er symtomene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå