Gå til innhold

8800 GTS 320 eller 640 Mb?

Cypher_

Anbefalte innlegg

Badmatz: 320MB holder til den oppløsningen, men du er i "grenseland" og kan kanskje få brukt for 640mb utgaven. Vet ikke hva prisforskjellen er på GTS 640 og GTX, men hvis den er under 1000-lappen kan du klaske til om økonomien tillater det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt å kjøpe en Samsung Syncmaster 206BW. Den kan kjøre 1680 x 1050 punkter, men kommer vel ikke til å makse den helt. Jeg spiller mye flysimulator og LockOn Blackshark som kommer snart vil kreve sinnsykt for å kunne kjøre.

Ellers består innkjøpsplanene av en Quad Core Q6600, 2Gb Corsair TWIN2XP2048-6400C4 RAM og Asus P5KC. Vurdere også å kjøpe GTX, men det er et økonomispørsmål... Er student og har ikke allverdens kronasj å brenne av på pc.

9200993[/snapback]

Hadde selv 8800 GTS 320mb på samme oppløsning som deg. Fungerte ikke helt som jeg ville, men jeg er kresen på fps! Jeg skiftet det ut med et 8800GTX kort og alt fungerte bedre. Hvis jeg var deg ville jeg gått for 640mb versjonen. SOm det ble nevnt tidligere så ligger du i grenselang :)

Lenke til kommentar
Det er først ved høye oppløsninger og heftig bruk av AA/AF at det lønner seg med mer minne

Heftigere og heftigere, fru blom. Ser ut som at dersom man har relativt stor skjerm og er avhengig av AA og AF bør man gå for 640mb kortet. Tenker uansett selv å gå for 640mb varianten siden jeg får 22" skjerm og tenker å kjøre Crysis uten fare for hakking eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...