Gå til innhold

Blir home gratis egentlig?

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har så mageknipe så gjør dette så kjapt som mulig, så jeg orkeri kke og søke. Beklager det... Blir HOME egentlig gratis? Hvis man vil ha mer klær eller noe, kommer det til og bli HELT gratis eller slik som Second Life at du tjener penger / kjøper penger og kjøper klær etc? Slik "Donate today and get premium membership" greier :p?

Diskusjon om dette kan godt tas her eller noe, BEKLAGER for at jeg ikke søkte, men jeg har så jeevlig vondt i magen, skulle tru jeg dævva!

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får man mindre vondt i magen av å skrive "playstation 3 home free" i Google og få svaret på første treff, enn å skrive en lang post om det her og vente på svar?

Ja, det skal være gratis. Kanskje de tar betaling senere en gang, men det er tvilsom vei å gå, rent markedsføringsmessig.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Datoen for Home da??

9196474[/snapback]

Fall er vel det siste de har sagt? Ryktes vel til oktober.

Det kommer til og bli gratis, men det blir mulig og betale for "premium content". Så hvis du greier deg uten premium content så trenger du ikke betale en dritt.

Lenke til kommentar
Det kommer til og bli gratis, men det blir mulig og betale for "premium content". Så hvis du greier deg uten premium content så trenger du ikke betale en dritt.

9198352[/snapback]

Men det er det som skal til hvis du skal sjekke damer i Home...

"Wanna go to my place and check out my premium content?" :D

Lenke til kommentar
Tipper at Home vil bli gratis og tilgjengelig for alle PS3 eiere, mens man betaler for ting i leiligheten og andre funkjsoner. :)

9198185[/snapback]

Der er det jo, Men hva ska man betale med ? (BTW er helt fin i magen igjen :D) Er det som på Second Life at du får slike "Linden dollars aka L$" eller noe da :S

Lenke til kommentar
Tipper at Home vil bli gratis og tilgjengelig for alle PS3 eiere, mens man betaler for ting i leiligheten og andre funkjsoner. :)

9198185[/snapback]

Der er det jo, Men hva ska man betale med ? (BTW er helt fin i magen igjen :D) Er det som på Second Life at du får slike "Linden dollars aka L$" eller noe da :S

9198869[/snapback]

Visakort vil jo være et ganske sikkert tips vil jeg tru :hmm:

Lenke til kommentar

Du betaler mest sannsynlig med VISA kort ja. Men det morsomme er at du åpner opp nye klær, møbler osv. fra spillene dine etterhvert også. F.eks hvis du klarer nmoe spesifikt i et spill så åpner du en spesiell sofa eller noe:p Kan bli artig hvis det blir som vi håper:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...