Kimelimm Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei! Jeg har så mageknipe så gjør dette så kjapt som mulig, så jeg orkeri kke og søke. Beklager det... Blir HOME egentlig gratis? Hvis man vil ha mer klær eller noe, kommer det til og bli HELT gratis eller slik som Second Life at du tjener penger / kjøper penger og kjøper klær etc? Slik "Donate today and get premium membership" greier ? Diskusjon om dette kan godt tas her eller noe, BEKLAGER for at jeg ikke søkte, men jeg har så jeevlig vondt i magen, skulle tru jeg dævva! Kim Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 HOME skal bli helt gratis for PSN-brukere ja. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Var noe rykter om at det skal koste, men sony har ikke bekreftet elr avkreftet dette. Så hvem veit Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Får man mindre vondt i magen av å skrive "playstation 3 home free" i Google og få svaret på første treff, enn å skrive en lang post om det her og vente på svar? Ja, det skal være gratis. Kanskje de tar betaling senere en gang, men det er tvilsom vei å gå, rent markedsføringsmessig. Endret 2. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva var det for et innlegg Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tipper at Home vil bli gratis og tilgjengelig for alle PS3 eiere, mens man betaler for ting i leiligheten og andre funkjsoner. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Datoen for Home da?? 9196474[/snapback] Fall er vel det siste de har sagt? Ryktes vel til oktober. Det kommer til og bli gratis, men det blir mulig og betale for "premium content". Så hvis du greier deg uten premium content så trenger du ikke betale en dritt. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det kommer til og bli gratis, men det blir mulig og betale for "premium content". Så hvis du greier deg uten premium content så trenger du ikke betale en dritt. 9198352[/snapback] Men det er det som skal til hvis du skal sjekke damer i Home... "Wanna go to my place and check out my premium content?" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Plz a virtuel babe :!: da sier jeg bare get a life azz i stede for og sjekke opp damer på et "spill". Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Tipper at Home vil bli gratis og tilgjengelig for alle PS3 eiere, mens man betaler for ting i leiligheten og andre funkjsoner. 9198185[/snapback] Der er det jo, Men hva ska man betale med ? (BTW er helt fin i magen igjen ) Er det som på Second Life at du får slike "Linden dollars aka L$" eller noe da :S Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tipper at Home vil bli gratis og tilgjengelig for alle PS3 eiere, mens man betaler for ting i leiligheten og andre funkjsoner. 9198185[/snapback] Der er det jo, Men hva ska man betale med ? (BTW er helt fin i magen igjen ) Er det som på Second Life at du får slike "Linden dollars aka L$" eller noe da :S 9198869[/snapback] Visakort vil jo være et ganske sikkert tips vil jeg tru Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Du betaler mest sannsynlig med VISA kort ja. Men det morsomme er at du åpner opp nye klær, møbler osv. fra spillene dine etterhvert også. F.eks hvis du klarer nmoe spesifikt i et spill så åpner du en spesiell sofa eller noe:p Kan bli artig hvis det blir som vi håper:) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 leste noe greier at i alle spill så følger det med klær osv.. Trur ikke man må klare noe på spillet ?? Vet ikke.. Men gleder meg sykt ! Trur dere man kan lage gjenger eller noe?? Må vel gå det! Gangsta ^^* Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hadde jo vært litt artig hvis man kunne lage egene klær, møbler, etc, etc Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Home skal være gratis, men man skal kunne kjøpe feks. møbler til sin leilighet inne i home. Kan sikkert kjøpe klær til character, etc.. det er masse nerder som bruker masse penger på slikt Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Haha.. Det er jo ensten som habbo !! Eller hva det hete.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Får håpe du kan gjløre ting som i SL, lage egne objecter, texturer, klær, shapes, skaffe penger og slik... SKIKKELIG VW (virtual world) Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 F.eks hvis du klarer nmoe spesifikt i et spill så åpner du en spesiell sofa eller noe:p 1000 headshots i Resistance så får du en... sofa. Priceless! :!: Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå