Eplekakespising Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei! Tok dette bildet i dag, for kjedelig eller fenger det? Lenke til kommentar
graylady Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette har jeg sansen for, lekkert men jeg kunne vel kanskje tenkt meg et litt annet format og litt croping... vågde meg på et mineksempel her Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Dette har jeg sansen for, lekkert men jeg kunne vel kanskje tenkt meg et litt annet format og litt croping... vågde meg på et mineksempel her 9196093[/snapback] annet format, som i en annen cropping? Edit: takk for tilbakemelding forresten Endret 2. august 2007 av Madusius Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Potensiale til å bli veldig kult - er bra nå også. Men det er bittelitt skeivt, og jeg tror det hadde blitt bedre om du fikk et litt høyere synspunkt, for de vertikale linjene viser at du står langt nede og skyter oppover. Jeg liker iallefall veldig rette vinkler i slike geometriske bilder.. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Takk for tilbakemelding Står ikke nede og ser opp, vinduet er utformet slik at det skrår nedover mot rommet, men skal rette det opp og fikse litt på det senere, kanskje jeg tilogmed tar et nytt, det er jo tross alt bare nedi kjelleren min Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Syntes ikke dette var noe hurra, siden det er skjevt og har noen linjer som kommer frem i mørket som ikke burde være der. Jeg syntes bildet skal være i høydeformat. Får en følelse av at man er alene å ser "opp" på friheten på en måte. Breddeformat på denne blir vel "nok et vindu" bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå