stclem Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vi er noen folk som spiller fast poker hver uke og gir poeng til deltakerne utifra hvordan det går i pokeren. Vi skriver opp poengen og kårer en vinner ved enden av året. Skulle gjerne hatt et php/sql eller annet system for å ført dette opp på nett på en enkel og oversiktlig måte, men klarer ikke finne noe. Finner noen sider der man kan registrere seg og føre opp der, men ønsker helst å ha min egen side. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva med å enkelt og greit bruke Google Spreadsheet? Lag en hversin kolonne og summer underst Hvis ikke så virket dette som et perfekt område for Camping.. (Sorry, jeg har nettopp oppdaget Ruby og dets dingser, er litt biased for tiden) -C- Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er vel veldig enkelt a fikse i SQL. Forslag: Kolonner : Navn, poeng, spill nummer bruker du SQL til a summere, enten totalt fra en spiller, eller hvilket spill nummer osv.. sa kan du legge til. mulighetene er uendelige Lenke til kommentar
stclem Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Mulighetene er uendelige, kunskapene er elendige Problemet er at jeg ikke klarer noe slikt selv, men har lagt ut samme info i denne tråden, der jeg på en måte søker etter noen til å lage det for meg... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=807122&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå