Frode68 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tror jeg heller venter til Kuga kommer til våren, tøffere den enn Nye Mondeo Eller hva ? Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kommer jo helt an på hva du trenger. Mondeo blir i første omgang ikke levert med firehjulstrekk, mens det er fryktelig lenge til Kuga kommer. Tviler også på at Kuga blir like god på veien som Mondeo er, og det er tross alt på veien vi kjører mest. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Kommer jo helt an på hva du trenger. Mondeo blir i første omgang ikke levert med firehjulstrekk, mens det er fryktelig lenge til Kuga kommer. Tviler også på at Kuga blir like god på veien som Mondeo er, og det er tross alt på veien vi kjører mest. 9196060[/snapback] Etter det jeg har lest så deler Kuga og den nye Volvo XC 60 samme tekniske plattform så jeg tror ikke at 4x4 blir dårlige på Kuga. Jeg kan vente til våren når Kuga kommer, eller hvis den ikke blir bra så kan vente til XC 60 kommer Jeg vil ha crossover som neste bil Lenke til kommentar
Dallas Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tror jeg heller venter til Kuga kommer til våren, tøffere den enn Nye Mondeo Eller hva ? 9195887[/snapback] Nye Mondeo må vel være et VELDIG dårlig alternativ for deg, ettersom du beskrev bilen som noe av det styggeste (eller noe sånt) i en annen tråd. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Tror jeg heller venter til Kuga kommer til våren, tøffere den enn Nye Mondeo Eller hva ? 9195887[/snapback] Nye Mondeo må vel være et VELDIG dårlig alternativ for deg, ettersom du beskrev bilen som noe av det styggeste (eller noe sånt) i en annen tråd. 9197095[/snapback] Har ikke sagt den Nye Mondeo er stygg, men jeg vil ikke ha person bil nå. Derfor venter til crossover av Kuga eller et annet merke kommer til neste år. Lenke til kommentar
Dallas Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tror jeg heller venter til Kuga kommer til våren, tøffere den enn Nye Mondeo Eller hva ? 9195887[/snapback] Nye Mondeo må vel være et VELDIG dårlig alternativ for deg, ettersom du beskrev bilen som noe av det styggeste (eller noe sånt) i en annen tråd. 9197095[/snapback] Har ikke sagt den Nye Mondeo er stygg, men jeg vil ikke ha person bil nå. Derfor venter til crossover av Kuga eller et annet merke kommer til neste år. 9197715[/snapback] ------ Innlegget ditt fra tråden "stygge serieproduserte biler": "En av de værste bilene jeg vet om er VW Lupo, Hyundai Atos og lignende japseplast-biler.. Ny mondeo ser ut som har "downs" bak, øya(lyktene) går liksom nedover på innsiden.." Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Tror jeg heller venter til Kuga kommer til våren, tøffere den enn Nye Mondeo Eller hva ? 9195887[/snapback] Nye Mondeo må vel være et VELDIG dårlig alternativ for deg, ettersom du beskrev bilen som noe av det styggeste (eller noe sånt) i en annen tråd. 9197095[/snapback] Har ikke sagt den Nye Mondeo er stygg, men jeg vil ikke ha person bil nå. Derfor venter til crossover av Kuga eller et annet merke kommer til neste år. 9197715[/snapback] ------ Innlegget ditt fra tråden "stygge serieproduserte biler": "En av de værste bilene jeg vet om er VW Lupo, Hyundai Atos og lignende japseplast-biler.. Ny mondeo ser ut som har "downs" bak, øya(lyktene) går liksom nedover på innsiden.." 9197748[/snapback] Før du beskylder meg for å skrive noe dritt, så bør kanskje sjekke hvem som har skrevet det først. For jeg har aldri skrevet noe under tråden: "stygge serieproduserte biler" pc^2004 = Dette er IKKE meg ! Registrert: 13/08-2003 Innlegg: 2394 Endret 3. august 2007 av Pcman04 Lenke til kommentar
Dallas Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tror jeg heller venter til Kuga kommer til våren, tøffere den enn Nye Mondeo Eller hva ? 9195887[/snapback] Nye Mondeo må vel være et VELDIG dårlig alternativ for deg, ettersom du beskrev bilen som noe av det styggeste (eller noe sånt) i en annen tråd. 9197095[/snapback] Har ikke sagt den Nye Mondeo er stygg, men jeg vil ikke ha person bil nå. Derfor venter til crossover av Kuga eller et annet merke kommer til neste år. 9197715[/snapback] ------ Innlegget ditt fra tråden "stygge serieproduserte biler": "En av de værste bilene jeg vet om er VW Lupo, Hyundai Atos og lignende japseplast-biler.. Ny mondeo ser ut som har "downs" bak, øya(lyktene) går liksom nedover på innsiden.." 9197748[/snapback] Før du beskylder meg for å skrive noe dritt, så bør kanskje sjekke hvem som har skrevet det først. For jeg har aldri skrevet noe under tråden: "stygge serieproduserte biler" pc^2004 = Dette er IKKE meg ! Registrert: 13/08-2003 Innlegg: 2394 9199403[/snapback] ------- Fillern, her har jeg bæsja på leggen! Sorry Pcman04! Jeg rotet med nickene her inne. Var litt lik nickene deres da :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå