magikern Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jeg mener å huske jeg har sett en metode for å printe ut ved hjelp av php, jeg mener da til en printer, altså ikke "print-funksjonen" i php. vet noen om dette er mulig? Lenke til kommentar
christt Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Du tenker på muligheten til å få opp en printboks? Det er Javascript du må bruke. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 nei det jeg tenker på er noe sånt som: "copy(lpt1)" eller noe. jeg vet at man må ha javascript for å få opp printboks. det går jo an å skrive til filer så da bør det vel være mulig å skrive til en enhet oxo, eller? Lenke til kommentar
christt Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Snakker du om lokalt nå, eller for en bruker som besøker en side du har laget? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Her har du alle printer funksjonene http://www.php.net/manual/en/ref.printer.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå