Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'n min klikker

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp fått meg et nytt hovedkort. ASUS P5N-E SLI

jeg har installert drivere osv, men pcen bare plutselig stopper. alt klikker. jeg for ikke gjort noe untatt og restarte pcen. da funker det en stund til den klikker igjen. hva er det jeg må gjøre?

mvh Cryptic

Jeg har:

ASUS P5N-E SLI hovedkort, intel core 2 duo 2.13 cpu, Corsair Dominator TWIN2X6400C4D 2048MB, Club3d GeForce 8800GTS 640MB Skjermkort og Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være så mye som gjør dette. Temperaturer som nevnt over her er det første jeg ville ha sjekket ut. Last ned everest eller lignende å sjekk temperaturene med. Feil på rammen kan også føre til at systemet fryser seg nå og da. Prøv derfor med en og en brikke i pc'n om gangen og se om problemet fremdeles er der.

Lenke til kommentar

Fryser bildet seg? også blir skjermen mørk? så har du fått en bluescreen som du ikke får sett. Skal du se den må du inn i bios å rote. Og jeg kjenner desverre ikke ditt HK. :-(

Sjekk event viewer (kan gi deg en pekepin på hva som skjer)

Også lurt og følge opp det med drivere og temp som de andre har nevnt.

Lenke til kommentar
så har du fått en bluescreen som du ikke får sett. Skal du se den må du inn i bios å rote.

9199513[/snapback]

Start > kontrollpanel > System > Avansert > trykk "innstillinger" under oppstart og gjenoppretting > under "systemfeil" så fjerer du merket ved start på nytt automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...