simenist Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 jeg har nettopp skiftet til en airsal t6 asso sylinder.. å holder på å kjøre den inn.. men den fusker sykt! kommer meg så vidt fram*? hvorfor! har sjekket tennplugg,dyse. (org.forgs) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 hvor stor dyse har du? Hvilen potte? du bør så absolutt bytte til større forgasser også, da du ikke får utnyttet sylinderen fullt ut med org gasseren Lenke til kommentar
simenist Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 tok 112 førsst.. men tennpluggen ble ganske svart! så har 105 nå... har mk2 effektannlegg Lenke til kommentar
simenist Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 har en 21 forgs liggende.. ve d hjelpe? Lenke til kommentar
raymix Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) ja det vil den nok gjøre.. Endret 2. august 2007 av raymix Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det vil nok hjelpe det ja! Jeg kan ikke så mye om akkurat denne motoren og dysestørrelser, så jeg vil anbefale deg å spørre på www.mopedportalen.no Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Du har for stor dyse. Prøv 90- 95, har ikke så mye å si på gasseren det problemet ditt. Kjenner en som har malossi mhr som kjører med org gasser, går helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå