mrf00rk Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Gammelt nytt? Endelig, noen har tatt hodet ut av rævva og funnet ut et nytt design på et kabinett-> http://www.lope.com.tw/i-tee.htm Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det så litt rart ut. Men det funker sikkert kjempebra. Tviler på at jeg tør være først ute med å kjøpe det Lenke til kommentar
shebban Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Så jo bra ut det:) Var mange greie løsnonger på ting. enesta jeg syntes mangla var vifte i front med filter. (foran hardiskene) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Rak og enkel tilgang på hardwaren i hvertfall. Muligens ikke så enkelt når alt er koblet til og man har x antall IDE-kabler. Designet virker også litt kompakt. Kablene vil fylle opp mye i det lille tomrommet og sperre for luftstrømmen. Men ideen var inovativ og uten alt for mange innlysende ulemper. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 håhåhåhå!! så nice!! den burde de selge på microplex azz!!! ER DEN BILLIG TAR JEG DEN!!! =) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Var svær det kabinttet da. :google: Lenke til kommentar
«mªÐ©ªþ» Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 D så ut som et sånt offentlig toalett i storbyer, men sikkert praktisk.. Godt å se noe nytt! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Den var kjekk å montere ser det ut som, men den var stygg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå