opijoP Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ja! Windows vista er lett å hacke... Når du instalerer windows vista, så kommer det ikke noe du må regristrere deg (Du trenger ikke Reg- nøkkel) Men etter 30 dager så kommer det at du må ha Reg Nøkkel.. Hvor lett er det å finne det? Det er så lett at deg holder på å drite i Boksen.. Sånne folk (Dumme,veldig dumme) som legger sin egen vista key på nettet e dummbis! Finner du en sånn kan du bare regristrere deg og vips! Du har windows vista! Eks: www.S*****.ws , www.free*******.com Ja, de nett sidene legger du cd-key til windows vista! (Jeg skriver ikke navnet på siden) Eller kan du cracke windows vista.. For FØRSTE gang har Russarene oppfunet noe bra! Ja,de har oppfunet cracken til windows vista! Nå Piratere, Det er lett å ''Hacke Windows Vista'' Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 En smule feilpostet vil eg tru Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Sidan eg ikkje forstår poenget med tråden og ikkje finner noko plass å flytte den til så stenger eg den bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg