Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Har nettop startet med VB6 [i dag faktisk :love: ] Har allerede laget min første web-browser....

Det er en ting jeg lurer på...hvordan kan jeg lage en exe. fil som automatiserer ting på ie for....som f.eks trykker på ting på ei web-side for meg?

Skal ikke brukes til noe juksing eller noe annet i den duren....

Mvh DrozO

PS. hvis noe kom uklart fram spør meg :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke brukes til noe juksing eller noe annet i den duren....

9195629[/snapback]

Nei, og det faktum at du ikke nevner et ord om spesifikt HVA du skal gjøre er bare en ørliten tilfeldighet. Men, jeg skal la tvilen komme deg tilgode, enskjønt formål og URL til nettstedet er en nødvendighet for å produsere løsningen (skjønt det er tvilsomt noen vil gjøre dette for deg uten å ta seg betalt).

Det er en ting jeg lurer på...hvordan kan jeg lage en exe. fil som automatiserer ting på ie for....som f.eks trykker på ting på ei web-side for meg?

9195629[/snapback]

Hvordan? Det er allerede mange tråder om dette, og det ville være lurt å ta seg en søkerunde både her og på Google før en starter en ny tråd, men først og fremst bør du lære deg programmering i Visual Basic. Finn deg en god, underholdende bok (eller nettsted) og ta alt i rimelige steg. Ikke begynn rett på nettapplikasjoner når du såvidt er forbi "Hello, World"-nivå. Endret av aadnk
Lenke til kommentar
Har nettop startet med VB6 [i dag faktisk :love: ] Har allerede laget min første web-browser....

9195629[/snapback]

Du må jo være litt av et talent for å lage en webbrowser fra scratch på et døgn...

9203139[/snapback]

Eller bruker Microsoft Internet Explorer Control ?

Lenke til kommentar

*sukk*

Les i andre poster i Visual Basic forumet, det var litt storm rundt akkurat det der en stund.

Selv ville jeg skrevet en web klient selv, men det er mye jobb, og snarveien er WebBrowser kontrollen.

Bruk MSDN for å finne ut hvordan den fungerer. Beste dokumentasjonen er ikke dette forumet, men http://msdn.microsoft.com, eller http://www.google.com.

Forumbrukere kan bli gretne når vi blir spurt om det samme om og om igjen.

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar
Forumbrukere kan bli gretne når vi blir spurt om det samme om og om igjen.

9229559[/snapback]

Spesielt når jeg allerede svarte på dette lengre oppe i tråden.

Kanskje en sticky ville være lurt?

9230909[/snapback]

Sticky'en "Hvordan lage juksebot til NM!!11"

Lenke til kommentar

Sist jeg prøvde det (dritt)spillet hadde de en antibot slik at det avogtil poppet opp et vindu, med ulike bilder (modifisert for hver gang) av ulike ting hvor man måtte velge ut tre biler. Skal man da lage en jukseting så må man vel ha en bildegjenkjenningsrutine. Er det virkelig verd det ? :p

Lenke til kommentar
Sist jeg prøvde det (dritt)spillet hadde de en antibot slik at det avogtil poppet opp et vindu, med ulike bilder (modifisert for hver gang) av ulike ting hvor man måtte velge ut tre biler. Skal man da lage en jukseting så må man vel ha en bildegjenkjenningsrutine. Er det virkelig verd det ? :p

9239039[/snapback]

den var knekket på 2 uker, nå er den enda vanskeligere med flere bilder og kruseduler på.

Lenke til kommentar

Høh? blir ikke grafikken generert av serveren?

Hva er vitsen med den da?

Hvis du bare har 8-10 forskjellige bilder som går ¨på rundgang, er den helt ubrukelig, serveren må generere grafikken on the fly, o skrive tilfeldig tekst, og legge til litt bølger og slikt, da blir det 99.9999999999% sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...