toth Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 MicroSDHC, fremfor MicroSD, vil si mer plass rett og slett? Det eneste jeg kan si er at min funker utmerket med Kingston 2GB MicroSD.. Lenke til kommentar
DSaxrud Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 MicroSDHC, fremfor MicroSD, vil si mer plass rett og slett?Det eneste jeg kan si er at min funker utmerket med Kingston 2GB MicroSD.. Ja du kan vel nesten si det sånn... HC står for High Capacity. Fra 4 GB og oppover er det microSDHC. Hadde vært veldig fint om E65 hadde støtta det! Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skal det ikke være bakgrunnsbelysning på tastene på "tastedelen" av telefonen? Tastene på oversiden har lys på min telefon, men ikke de på tastedelen (altså nummertastene mm). Dette gjør telefonen litt vanskelig å bruke i mørket.. En annen ting som er litt irriterende, er talekommandoene. Jeg greier ikke å endre fra engelsk stemme, og hvis jeg skal bruke taleoppringing må jeg si navn med "engelsk aksent". Håpløst. Finnes det ikke norsk språkpakke? Alt skrift på telefonen er på norsk.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skal det ikke være bakgrunnsbelysning på tastene på "tastedelen" av telefonen? Tastene på oversiden har lys på min telefon, men ikke de på tastedelen (altså nummertastene mm). Dette gjør telefonen litt vanskelig å bruke i mørket.. Det skal være lys i mørket. Du ser det lille vinduet til høyre for høyttaleren, over "E65"? Det er en lyssensor. Den skal sørge for at bakgrunnsbelysning er på når nødvendig. Test om den virker ved å dekke den til, slippe til lys, dekke til osv. Den er ganske kjapp i reaksjonen, hvertfall min.. Trodde og det var noe galt til å begynne med, siden lyset var av og på tilsynelatende vilkårlig. Men når jeg skjønte det var sensor ble det plutselig ok.. En annen ting som er litt irriterende, er talekommandoene. Jeg greier ikke å endre fra engelsk stemme, og hvis jeg skal bruke taleoppringing må jeg si navn med "engelsk aksent". Håpløst. Finnes det ikke norsk språkpakke? Alt skrift på telefonen er på norsk.. Noen som kan hjelpe? Meny>Last ned>Sound Modules Der finner du norsk. Håper det hjalp. Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ingen som helst reaksjon samme hva jeg gjør med lyssensoren. Det er ingen sted i menyene den må aktiveres? Takk for tipset med å få norsk språk. Det funket fint! Mvh Kai Frode Endret 16. januar 2008 av kai_frode Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror ikke det er noe i menyene nei, så høres ut som den er defekt dessverre.. Ville ringt nokia og spurt.. Lenke til kommentar
knb68 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei! Har nå hatt E65 i 2 dager, og reagerer på den "grumsete og uklare" lyden....? Jeg har skrudd den opp på max, allikevel hører jeg den som snakker i andre enden svært uklart. Må faktisk si "Hæ?" flere ganger under en samtale, og det skyldes ikke volumet. Den er flere hakk dårligere enn min gamle Nokia 5500 Sport. Trodde vel at noe så elementært som lyden skulle være bedre i en ny (og dyr...?) telefon, derfor spør jeg i forumet: Er det noen som har samme erfaring, og er det noe å gjøre med det? Eller er det bare noe jeg må leve med? Det er jo synd at jeg tenker på hva slags telefon jeg skal kjøpe neste gang, allerede etter 2 dager med ny.... Ikke fornøyd med E65, med andre ord. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei! Har nå hatt E65 i 2 dager, og reagerer på den "grumsete og uklare" lyden....? Jeg har skrudd den opp på max, allikevel hører jeg den som snakker i andre enden svært uklart. Må faktisk si "Hæ?" flere ganger under en samtale, og det skyldes ikke volumet. Den er flere hakk dårligere enn min gamle Nokia 5500 Sport. Trodde vel at noe så elementært som lyden skulle være bedre i en ny (og dyr...?) telefon, derfor spør jeg i forumet: Er det noen som har samme erfaring, og er det noe å gjøre med det? Eller er det bare noe jeg må leve med? Det er jo synd at jeg tenker på hva slags telefon jeg skal kjøpe neste gang, allerede etter 2 dager med ny.... Ikke fornøyd med E65, med andre ord. Åpenbar reklamasjonsgrunn vil jeg si, gå å få ny/reparasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå