poffa Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hei. Hva slags utstyr trenger 10 Gbps HDMI-kabel? Ser 5 Gbps er mye billigere. Endret 2. august 2007 av poffa Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eh, enten er det noe jeg ikke har fått med meg, ellers så blander du Gbps med noe annet. Link til denne kabelen? Lenke til kommentar
poffa Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Fra Wikipedia, om HDMI 1.3: Increases single-link bandwidth to 340 MHz (10.2 Gbit/s) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Okay... Hva skal du bruke den til? Hvor lang skal den være? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fremtidige standarder tenker jeg. Tviler på at du har oppløsning med styr som krever så stor båndbredde. Lenke til kommentar
poffa Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Fant mer eller mindre ut at det TheDarkListener sier stemmer - svært lite av dagens standarder kan dra nytte av 10 Gbps. AnaXyd: Du minner meg på noe - lengde - det må jeg spørre om i en ny tråd. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå