Landeplagen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Edge gir da karakterer. 9205319[/snapback] Jepp, de er nokså små da, og så har de ingen desimaler. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Edge gir da karakterer. 9205319[/snapback] Jepp, de er nokså små da, og så har de ingen desimaler. 9208648[/snapback] nå er det lenge sia jeg kjøpte edge, men for 1-3 år sia var det ikke karakter der, det sjekka jeg nå, jeg fant ihvertfall ikke et eneste tall i noen av omtalene... men kanskje det er no nytt de har begynt med...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Edge har da alltid hatt en tier-skala, så vidt jeg kan huske. Karakteren står vel helt på slutten av omtalen i en liten klammeparantes, ikke noe iøyefallende altså... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Edge har da alltid hatt en tier-skala, så vidt jeg kan huske. Karakteren står vel helt på slutten av omtalen i en liten klammeparantes, ikke noe iøyefallende altså... 9211492[/snapback] Jepp, har lest bare tre-fire utgivelser, men i alle har det vært et bitteliten tall rett etter siste punktum i teksten. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Edge er dritt... Har aldri sjekket magasinet men karakterene står oppført på Gamerankings, og karakterene vitner om anmeldere med hue under armen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Om du aldri har lest en omtale fra dem er du i ingen posisjon til å kritisere. Omtalene dems er alltid velskrevet og velbegrunnet. En 7'er fra Edge er faktisk en bra karakter i motsetning til f. eks. ign som kun bruker en 7-10 skala... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Edge er dritt... Har aldri sjekket magasinet men karakterene står oppført på Gamerankings, og karakterene vitner om anmeldere med hue under armen. 9212844[/snapback] EDGE reknes vel som noe av det beste innen spill-journalistikk, mener jeg å tro, men alle har vel forskjellig smak, desverre. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Om du aldri har lest en omtale fra dem er du i ingen posisjon til å kritisere. Omtalene dems er alltid velskrevet og velbegrunnet. En 7'er fra Edge er faktisk en bra karakter i motsetning til f. eks. ign som kun bruker en 7-10 skala... 9212887[/snapback] Sant nok, men 7 eller 8/10 har mange trippel-A titler fått av edge, noe som gir 70 eller 80 av 100 % på gamerankings, derfor er det ofte edges karakterer som drar ned et spills snittkarakter. Grunnen til at jeg sier dette er at jeg alltid sjekker gamerankings før jeg kjøper et spill, slik at man får hele perspektivet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Javel, men å kritsere med så banale utryk som "dritt" og "hue under armen" fordi Edge er omtrent de eneste som ikke har latt seg påvirke av inflasjonen i spillkarakterene, blir bare for dumt. Endret 5. august 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Dette ble offtopic! *dasker fingrer med linjal* Bioshock blir vel det første storspillet på pc før den morsomme høsten, Har enorme forventninger Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har gledet meg mye siden spillet ble annonsert, og jeg har all tro på at gutta som gav oss system shock-spillene vil levere varene igjen. Dette blir en bra høst, hellgate beta frem til den 21., så spiller jeg igjennom bioshock et par ganger, så utgis hellgate london. I'm all set! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De som lagde spillet sa jo engang at de prøvde å lage FPS 2.0, altså skytespill versjon 2. Og det ser ikke ut som de har bommet helt ihvertfall Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bare for å gjøre ventetiden litt lengre så hiver jeg ut siste bidraget fra Gametrailers: Tons of exclusive new gameplay in this feature outlining how the ecology system works. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Bare for å gjøre ventetiden litt lengre så hiver jeg ut siste bidraget fra Gametrailers:Tons of exclusive new gameplay in this feature outlining how the ecology system works. 9231237[/snapback] Fantastisk. Nydelig trailer. Tror ikke jeg vil ha hjerte til å ta knekken på "little sisters" Kommer nok til å ende med at jeg blir deres trofaste beskytter. Stilen i dette spillet er fullkommen retro. En nytelse å se. Endret 8. august 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 IGN ga også en veldig bra karakter. Det kom på første plass hos dem delt med HL2 Top games 10 Presentation An intriguing, well-written story delivered with at a precise sense of pace. It doesn't get any better than this. 9.5 Graphics The art style, animations, and special effects create an unparalleled sense of mood and believability. 10 Sound Top-notch voice acting, spectacular ambient effects, and overall some of the best sound design ever built into a game. 9.5 Gameplay Superb control, intelligent enemies, and a wildly entertaining mix of weapons and plasmids. 9.0 Lasting Appeal A lengthy adventure, 20 hours or so if you don't rush it, yet there's enough variation in the gameplay to bring you back for another round. 9.7 Incredible OVERALL (out of 10 / not an average) IGN.com Editor's choise award Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har gledet meg mye siden spillet ble annonsert, og jeg har all tro på at gutta som gav oss system shock-spillene vil levere varene igjen. Dette blir en bra høst, hellgate beta frem til den 21., så spiller jeg igjennom bioshock et par ganger, så utgis hellgate london. I'm all set! 9216261[/snapback] Kanskje litt off-topic, men gidder du å gi en dato når hellgate kommer ut ? Har ikke vært oppdatert på det spillet helt siden ca. 3 måneder siden =) gleder meg noe sykt også =) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Gleder meg til anmeldelsen av Gamer.no, humoristiske og vel skrevne.. er det Øystein han heiter han som skriv på nynorsk.. Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det er meningen at spillet skal være litt tegneserie aktig? Altså mye farger osv jeg mener. Ikke negativt ment syntes det ser knall bra ut! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Av det lille jeg har spilt av demoen (laptop bare slår seg av i varmen det har vært denne uka) så syntes jeg det var veldig uhyggelig stemning. Jeg skvetter av lyder som kommer bare jeg skifter våpen, lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå