Gå til innhold

Omtaler av Bioshock imponerer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edge gir da karakterer.

9205319[/snapback]

Jepp, de er nokså små da, og så har de ingen desimaler.

9208648[/snapback]

nå er det lenge sia jeg kjøpte edge, men for 1-3 år sia var det ikke karakter der, det sjekka jeg nå, jeg fant ihvertfall ikke et eneste tall i noen av omtalene... men kanskje det er no nytt de har begynt med...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Edge har da alltid hatt en tier-skala, så vidt jeg kan huske. Karakteren står vel helt på slutten av omtalen i en liten klammeparantes, ikke noe iøyefallende altså...

Lenke til kommentar
Edge har da alltid hatt en tier-skala, så vidt jeg kan huske. Karakteren står vel helt på slutten av omtalen i en liten klammeparantes, ikke noe iøyefallende altså...

9211492[/snapback]

Jepp, har lest bare tre-fire utgivelser, men i alle har det vært et bitteliten tall rett etter siste punktum i teksten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om du aldri har lest en omtale fra dem er du i ingen posisjon til å kritisere. Omtalene dems er alltid velskrevet og velbegrunnet. En 7'er fra Edge er faktisk en bra karakter i motsetning til f. eks. ign som kun bruker en 7-10 skala...

Lenke til kommentar
Edge er dritt... Har aldri sjekket magasinet men karakterene står oppført på Gamerankings, og karakterene vitner om anmeldere med hue under armen.

9212844[/snapback]

EDGE reknes vel som noe av det beste innen spill-journalistikk, mener jeg å tro, men alle har vel forskjellig smak, desverre. :p

Lenke til kommentar
Om du aldri har lest en omtale fra dem er du i ingen posisjon til å kritisere. Omtalene dems er alltid velskrevet og velbegrunnet. En 7'er fra Edge er faktisk en bra karakter i motsetning til f. eks. ign som kun bruker en 7-10 skala...

9212887[/snapback]

Sant nok, men 7 eller 8/10 har mange trippel-A titler fått av edge, noe som gir 70 eller 80 av 100 % på gamerankings, derfor er det ofte edges karakterer som drar ned et spills snittkarakter. Grunnen til at jeg sier dette er at jeg alltid sjekker gamerankings før jeg kjøper et spill, slik at man får hele perspektivet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Javel, men å kritsere med så banale utryk som "dritt" og "hue under armen" fordi Edge er omtrent de eneste som ikke har latt seg påvirke av inflasjonen i spillkarakterene, blir bare for dumt.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Har gledet meg mye siden spillet ble annonsert, og jeg har all tro på at gutta som gav oss system shock-spillene vil levere varene igjen. Dette blir en bra høst, hellgate beta frem til den 21., så spiller jeg igjennom bioshock et par ganger, så utgis hellgate london. I'm all set! :D

Lenke til kommentar
Bare for å gjøre ventetiden litt lengre så hiver jeg ut siste bidraget fra Gametrailers:

Tons of exclusive new gameplay in this feature outlining how the ecology system works.

9231237[/snapback]

Fantastisk. Nydelig trailer.

Tror ikke jeg vil ha hjerte til å ta knekken på "little sisters" Kommer nok til å ende med at jeg blir deres trofaste beskytter. :p

Stilen i dette spillet er fullkommen retro. En nytelse å se. :love:

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

IGN ga også en veldig bra karakter. Det kom på første plass hos dem delt med HL2

Top games

10 Presentation

An intriguing, well-written story delivered with at a precise sense of pace. It doesn't get any better than this.

9.5 Graphics

The art style, animations, and special effects create an unparalleled sense of mood and believability.

10 Sound

Top-notch voice acting, spectacular ambient effects, and overall some of the best sound design ever built into a game.

9.5 Gameplay

Superb control, intelligent enemies, and a wildly entertaining mix of weapons and plasmids.

9.0 Lasting Appeal

A lengthy adventure, 20 hours or so if you don't rush it, yet there's enough variation in the gameplay to bring you back for another round.

9.7

Incredible OVERALL

(out of 10 / not an average)

IGN.com Editor's choise award

Lenke til kommentar
Har gledet meg mye siden spillet ble annonsert, og jeg har all tro på at gutta som gav oss system shock-spillene vil levere varene igjen. Dette blir en bra høst, hellgate beta frem til den 21., så spiller jeg igjennom bioshock et par ganger, så utgis hellgate london. I'm all set! :D

9216261[/snapback]

Kanskje litt off-topic, men gidder du å gi en dato når hellgate kommer ut ?

Har ikke vært oppdatert på det spillet helt siden ca. 3 måneder siden =) gleder meg noe sykt også =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...