Windoge Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Kom over denne linken: http://i125.photobucket.com/albums/p70/Chu...82/DSC00304.jpg Bioshock fikk åpenbart 95% av PC Gamer. Hvor mange spill får denne karakteren? Har ikke hørt særlig mye om dette spillet, men det virker absolutt som det bør testes ut. Et annet sted har etter hva jeg hører gitt spillet verdit: 10. Endret 2. august 2007 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
mESA Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fikk ikke oblivion ganske god karakter også? Men det likte ikke jeg, så venter heller med å prøve uten å ha høye forventninger. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Oblivion fikk god karakter, og solgte etter forventingene. Spillet ble en suksess for de fleste, og jeg tviler på at PC Gamer gir 95% til et spill som ikke fortjener karakteren. Vil uansett vente til det kommer flere omtaler, men så langt virker det lovende. Lenke til kommentar
andir Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Husker jeg riktig, så er det kun tre andre spill som har fått over 95% av PC Gamer. I tillegg fikk Bioshock 10/10 av OXM UK. Deilig når et ettertraktet spill innfrir alle forventninger. Konklusjonen på PC Gamer-omtalen varmet hjertet mitt, og oppsummerer fint hvorfor jeg er en gamer: This is the really bewildering thing about it: it succeeds so stunningly on three different fronts. Not esoteric ones, either, these are the big challenges developers have been struggling to master for decades: narrative, emergence, a sense of place. If another game did just one of these as well as Bioshock, it would immediately qualify as a classic. When a game comes along that does all three, we can only be baffled and thankful. I spend my career, and my gaming life, waiting for a moment when a game just astonishes me, when I can't believe what I'm seeing, what I'm doing. Bioshock has five. Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Originally Posted by it consumes me CONFIRMED BIOSHOCK REVIEWS PC Gamer UK: 9.5 OXM UK: 10 Game Informer: 10 Alternative Press (I don't know why they reviewed it): 10 Xbox World: 9.4 Gamers: 9.8 Kom over denne på teamxbox siden. Smeller skikkelig dette her, og ser faktisk ut til å gå mot et av tidenes beste spill. Gleder meg noe enormt! Lurer på når gamer har sin review klar? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Sikkert noen dager etter utgivelsen. Men ser bra ut dette. Gleder meg. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette virker jo meget lovende Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nok et spill som må kjøpes. Gjett om jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Aldri forstått meg på sider som gir karakterer med så mange desimaler. Gamespot som kan gi 9.7 for eksempel. Hva er forskjellen på 9.7 og 9.8 da? Det har gått så stor inflasjon i karakter-settingen innenfor spillbransjen at kun karakteren 9 og oppover er ibruk! Fra nå av gir man 9.0, 9.1, 9.2 og så videre. Og det er nesten ikke en overdrivelse. Alt for mange spillsider er for rause med karakterene og putter på totalt meningløse desimaler. Edit: Men nok off-topic. Bioshock ser absolutt lovende ut! Et godt spill som kommer til å gi mange fine spilløyeblikk. Endret 3. august 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Aldri forstått meg på sider som gir karakterer med så mange desimaler. 9204011[/snapback] Personlig liker jeg desimaler fremfor runde tall. Er vel bare vant med det siden jeg leste OXM uk en god stund. Blir liksom så sirka med runde tall. Er det bra nier, eller heller det mot åtte, liksom? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Er litt det samme konseptet som når det ofte står 99.90 på varer i butikken for at de skal se billige ut. 9.5 høres kanskje litt mer profesjonelt og dypere ut enn en ren 9 eller 10er. Kanskje. Uansett så er gleder det gamerhjertet mitt at spillet får såpass gode karakterer fra et vidt spekter av kilder. Det lover bra. Dette er det spillet jeg ser mest frem til i tiden som kommer. Glem Crysis, killzone 2, Halo 3 og andre blockbusters, dette blir årets største spillbegivenhet for meg. Et rollespill med dype røtter tilbake til en gyllen epoke. En ting som bekymrer meg er at spillet blir utviklet for to plattformer. Er redd dette vil påvirke pc versjonen og visa versa i en negativ retning. Edit: Håper også de optimaliserer spillet bra slik at det kjører uten problemer på pcen min. Endret 4. august 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Desimaler brukes for å gi en mer presis vurdering av spillene. Personlig synes jeg at et spill burde kunne få 9,7 hvis det ikke er bra nok for en tier og mye bedre enn en nier. Det er ikke så veldig komplisert. Bioshock virker bra; gleder meg til å prøve demo. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Aldri forstått meg på sider som gir karakterer med så mange desimaler. Gamespot som kan gi 9.7 for eksempel. Hva er forskjellen på 9.7 og 9.8 da? Det har gått så stor inflasjon i karakter-settingen innenfor spillbransjen at kun karakteren 9 og oppover er ibruk! Fra nå av gir man 9.0, 9.1, 9.2 og så videre. Og det er nesten ikke en overdrivelse. Alt for mange spillsider er for rause med karakterene og putter på totalt meningløse desimaler. Edit: Men nok off-topic. Bioshock ser absolutt lovende ut! Et godt spill som kommer til å gi mange fine spilløyeblikk. 9204011[/snapback] Nå har faktisk Gamespot sluttet med å gi 7,8, 9,2 osv... Nå bruker de bare 5 som desimal... Hvis du sjekker de siste anmeldelsene ser du at de enten gir f.eks. 9 eller 9,5. Kanskje noe som andre spillsider også kan begynne med. Bioshock blir et storspill, det er det ingen tvil om Får bare håpe at det selger litt da Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Aldri forstått meg på sider som gir karakterer med så mange desimaler. Gamespot som kan gi 9.7 for eksempel. Hva er forskjellen på 9.7 og 9.8 da? Det har gått så stor inflasjon i karakter-settingen innenfor spillbransjen at kun karakteren 9 og oppover er ibruk! Fra nå av gir man 9.0, 9.1, 9.2 og så videre. Og det er nesten ikke en overdrivelse. Alt for mange spillsider er for rause med karakterene og putter på totalt meningløse desimaler. Edit: Men nok off-topic. Bioshock ser absolutt lovende ut! Et godt spill som kommer til å gi mange fine spilløyeblikk. 9204011[/snapback] kunne ikke vært mer enig... et par ganger har jeg bladd igjennom spillblader jeg har, og blitt helt oppgitt over alle de gode karakterene! man kan jo ikke stole på det, for ofte opplever jeg spill som har fått gode karakterer som "helt greie", men ikke noe mer. et slikt spill burde fått 3 på terningen (sett at annmelderen har ca. samme opplevelse som meg), isteden er det helt typisk at slike spill får 5. EDIT: det nytter ikke å skille mellom 9.6 og 9.7 som når det skal settes karakter på en opplevelse eller følelse. egentlig er det bedre å gjøre som Edge, de setter ikke karakter i det hele tatt, kun omtale Endret 4. august 2007 av hardrock_ram Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 EDIT: det nytter ikke å skille mellom 9.6 og 9.7 som når det skal settes karakter på en opplevelse eller følelse. egentlig er det bedre å gjøre som Edge, de setter ikke karakter i det hele tatt, kun omtale 9205129[/snapback] Edge gir da karakterer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Lurer på når gamer har sin review klar? 9197174[/snapback] Så snart vi har fått anmelderkeksemplar tilsendt, og spilt Bioshock grundig i ro og mak. Disse første anmeldelsene det refereres til, er basert på spilletid i et lukket rom, overvåket av utgiver 2K Games. Vi ønsker ikke å arbeide under slike omstendigheter :-) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) @hardrock What? Prøver du å si at det er forskjell på 3/6 og 5/10 :S ? Uansett, hørtes bra det med at Gamespot har gått over til 9.5 osv. Og ja, bioshock skal skaffes på boksen. Endret 4. august 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Omtalene av BioShock imponerer ikke meg så veldig mye. Synes det er sånn midt-på-treet-omtaler jevnt over. Det forekommer også faktiske feil der.. Disse pre-utgivelses-testene\beskrivelsene som spillutgiverselskapene står for er nesten hysterisk morsomme å se på i ettertid noen ganger. Snakk om at noen lager en fjær om til ti høns.. Det kalles visst for "hype" av enkelte, dette.. Om selve spillet BioShock imponerer meg mere enn omtalene så langt, vil jeg nok vente med å si så mye om til jeg har slikket på platen og luktet på DVD-omslaget. Det er ikke gull alt som glimrer. Men, det ser bra ut dette.. Endret 4. august 2007 av Helgenen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Så snart vi har fått anmelderkeksemplar tilsendt, og spilt Bioshock grundig i ro og mak. Disse første anmeldelsene det refereres til, er basert på spilletid i et lukket rom, overvåket av utgiver 2K Games. Vi ønsker ikke å arbeide under slike omstendigheter :-) I can do it for you Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hmm har egentlig ikkje fallt for denne tittelen enda, men om dette spillet fortsetter å handle inn lovord fra både folk og de spørs det om eg ikkje må pine lommeboka deretter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå