Unlimited LTD Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Når jeg setter i en plate vil ikke dvd-romen lese den. Det som skjer er at jeg hører den begynner å snurre sakte rundt, men så stoppe igjen. Det skjer med hver plate, med enkelte unntak. Det er heller ikke noe galt med forbindelsen, da 1. det er unntak da den greier å lese den, og 2: jeg ser DVD'romen i Min Datamaskin. Det er faktisk irriterende når jeg ikke kan bruke DVD'er! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Da er det stor sjanse for at CD rommen din holder på å ta kvelden. Husk at det er fin mekanikk inni som skal fungere optimalt. Og dessuten så varer ikke CD-rom stasjoner evig, rett og slett pga mekanisk slitasje. Så jeg vil tro tiden er inne til å springe til datasjappa og kjøpe ny. Lenke til kommentar
pe-a-he Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jepp. Bytt DVD spilleren snarest....kjente symptomer på "siste sukk". PA Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Kjøpte jo PC'n i Oktober.. Hva koster en DVD-spiller til en Asus A6km? Hva slags type er det da snakk om? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvis du kjøpte den i oktober er det jo bare å reklamere på den, så får du den reparert eller en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå