asad Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Når man scanner et bilde, med en dårlig scanner, kan man se spor av fargerike streker, hvis dere skjønner? Hvordan kan man fake denne effekten i photoshop?Finnes det noe slags filtere der ute som gjør det? Jeg vet ikke helt hva jeg skal google... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kan du vise et bilde som er scannet slik du vil ha det? Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Ja, det er kanskje litt lurt Her er effekten jeg snakker om: Endret 2. august 2007 av asad Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Går det ann og scanne feks en hel hvit overflate (med kanskje ingen komprimering). Og så bruke det som layer eller noe? Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Går det ann og scanne feks en hel hvit overflate (med kanskje ingen komprimering). Og så bruke det som layer eller noe? 9195513[/snapback] Jeg skal prøve det, men tviler egentlig på at de "fargerike strekene" vil forekomme. Jeg oppnår en liknende effekt med en innebygd filter i ps, husker ikke helt hva den heter,men da uten fargene, kun stripene.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Prøve og scanne en grå overflate da? Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Fikk det sånn ca til ved å bruke div filtere, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå