ulv666 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) skal jeg oppgradere fra pannasonic 42pv60 til 50pv70? som tema sier, bør. Får jeg noe igjen for det. jeg kjøpte det for 10 mnd siden, og er veldig fornøyd, har bare brukt det med vannelig dvd spiller med scart foreløpig. Jeg har veldig god plass på veggen,(kunne tenkt meg en 60 tommer, men jeg trenger mat for å leve), og sitter ca 4 til 4,5 meter unna tv. Vurderer å oppgradere til 50, og såkalt full hd tv. Men så er spørsmålet, vil jeg merke noe spessielt forskjell, med størrelse og kvalitet. Eller bør jeg bare beholde tv noen år, til enda bedre og større tv kommer på markedet. Endret 2. august 2007 av ulv666 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 50pv70 er ikke full HD, det er "bare" 1366*768 (eller 768p om du vil), uten at det gjør det til en dårlig TV. 50 er ganske mye større enn 42, så størrelsen vil selvsagt være det viktigste argumentet. Kvaliteten er ikke revolusjonerende kontra PV60, men PV70 har etter min mening mye bedre design. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg mener det er unødvendig å oppgradere da. bedre å spare et år til og se hva neste generasjon har å by på. Full HD er oppskrytt, så det bør ikke være hovedfokuset ditt, og det tror jeg ikke det er heller, men som sagt mener jeg at oppgraderingen fra PV60 til PV70 ikke er verdt det. Pioneer har jo kommet med en ny generasjon nå som er en del bedre på sortnivå og på bilde generelt, men den er en del dyrere, og når du sier at du er fornøyd med den du har så tror jeg du blir mer fornøyd om du venter og investerer i en enda større tv når du har spart opp mer penger! Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) hmm.. hadde håpet dere ville si at jeg måttee kjøpe 50 tommer. får vente på 60 tommer, håper det kommer litt ned i pris de og, men er kanskje ikke så stor sjanse for det. er ikke akkurat folkeTv. http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=403 Endret 2. august 2007 av ulv666 Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hmm.. hadde håpet dere ville si at jeg måttee kjøpe 50 tommer. får vente på 60 tommer, håper det kommer litt ned i pris de og, men er kanskje ikke så stor sjanse for det. er ikke akkurat folkeTv. http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=403 9195778[/snapback] Du måååå kjøpe 50" Jeg sitter 3,5 - 4 meter unna, og å henge opp en reisetv på 42" på veggen var for meg uaktuelt. Skal bare få opp veggfeste nå, så har jeg siste gen. Pioneer på veggen. Pioneer 508XD har fått veldig mye skryt av de som allerde har fått den, og det er mulig å få den helt ned i 27500,- via Powerbuy på Avforum.no. Det er selvfølgelig en del mer enn Panasonic sin, som nok også er en bra tv. PV70/PX70 har iallefall mye bedre design enn PV60 (min mening iallefall). Og nei, den har ikke Full HD, og det trenger man da heller ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå