Nevvis Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Har gått rimelig lei av den harry fronten på det gamle kabinettet mitt nå, så tenkte det var på tide å trå inn i casemoddernes verden, og i den anledning har jeg en del småspørsmål og behov for noen innspill. Hva jeg har planlagt å gjøre: - Fjerne den fæle "flammen" i front (har faktisk gjort det allerede, men den må erstattes med noe). Tenkte at jeg kunne prøve å få inn noe nettinggreier der og kanskje få inn en litt bedre vifte bak (har for øyeblikket en dårlig 80mm som følgte med kabinettet). - Få orden på kablene inni, dvs. på med strømper osv. Hva jeg trenger hjelp/tips til: - Vurderer å lakkere de små aluminiumsplatene i front. Disse er som sagt røde fra før, går det da an å skifte farge, eller vil rødfargen vise gjennom? - Angående vifter.. har null peiling på slikt. Hvor mange/store trenger jeg? Har for øyeblikket fire 80mm som fulgte med, men disse bråker, og mistenker at de ikke er blant de beste tilgjengelige - Har aldri hatt bruk for den viftestyringa som fulgte med, og liker ikke hvordan den ser ut heller. Spørsmålet er bare hva jeg kan sette in her som erstatning, for som dere ser så dekker ikke døra i front denne slotten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå