Delvis Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Dette er helt ubegripelig, skjønner ingenting I går spilte rosenborg en kvalikkamp til Champions league. Hadde helt glemt kampen, inntil nå Da jeg sjekker VG og Dagbla for å se hva resultatet ble, finner jeg ikke et kvekk Det står artikler om i forkant av kampen, og en artikkel der det nevnes at "Rosenborg fikk med seg et bra resultat" ... men resultatet står ingen pokker steder..har lett med lys og lykter i det surret som er der. Hvordan får de det til?? Er det hemmelig på noe vis, eller..? Merkeligste jeg har sett. Endret 2. august 2007 av groenn Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 3-1 til RBK. Kone 2 og Iversen 1. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 3-1 til RBK. Kone 2 og Iversen 1. 9196103[/snapback] Takk for det Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er ofte sånn i ettertid at pressen er mer interessert i å skape en sak enn å informere om selve resultatet,litt komisk det der Men bra for RBK at de fikk en seier etter å ha blitt slått av Tromsø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå