Gå til innhold

GuildWars - Hvor kan man skaffe gull?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, vet ikke om det er imot noen regler eller noe. men det går jo an å lage nye figurer hele tiden og bare gjøre de første questene gir vel en 300 sølv eller hva det nå kalles. Men igjen, så er det sikker mer effektivt å bare fortsette med quester på høyere level.

Lenke til kommentar
Jammen, du må jo si kordan GW du har og kor langt du har kommen før ein kan komme med steder du kan skaffe penger :p

9195493[/snapback]

 

Har første versjon :ermm: , altså ingen exper. Tatt missions til og med Frost Gate, så har jeg runnet til Droks og robbet meg.

 

Har gjort quests i et stort område rundt Ascalon City.

Lenke til kommentar

Haha, og starte ny character hele tiden for å tjene penger er bare tull.

 

Jeg er ganske erfaren PVE spiller, så jeg kan en del om spillet. Har fullført alle kampanjene og venter spendt på "Eye of the North". Mine tips til farming generelt er å drepe monstre i HM (hard mode kan du bare ha på, om du har klart den spesifikke kampanjen). Ellers syntes jeg det er veldig gøy med CR (chestruns, springer rundt i områder og åpner kister uten å drepe fiender) og CR i HM kan du tjene voldsomt på, om du bare gjør det de rette plassene. Får du for eksempel et våpen som har et skin som er veldig etterspurt, kan du selge dette for alt fra 1-500k+, alt etter hvordan markedet er. I HM så får man også noe som heter Elite Tomes (brukes til å lære elite skills), som man lett kan selge for 10-20k, avhengig av hvilken type.

 

Jeg ser at du ikke har spilt så mye, så for deg vil jeg anbefale at du bare fortsetter å spille og har det gøy, så kan du heller begynne å farme når du har komt endel lenger.

Jeg kan sikkert hjelpe deg litt på vei, hvis du vil. Hår sånn ca.20 15^50 buer, så hvis du vil ha en, så er det bare og kontakte meg i spillet. :p Jeg kaller meg; Looper Trooper.

Lenke til kommentar

Er nok ikke enda så high nei, må skaffe meg rundt 7-10k for å kjøpe det siste jeg trenger, men får vel bare spille videre så kommer pengene. Synes det bare er irriterende å ikke kunne kjøpe det siste, hah :p

 

Takk, men trenger nok ikke noen buer, synes det er ganske slitsomt å selge ting i GuildWars, skulle hatt et samlet sted der folk la ut ting, som i WoW. Et forumet hadde også vært topp, som i Diablo2.

 

Edit: Fikk heldigvis et gratis run fra Becon, folk må jo tjene enormt på slike runs.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Det du burde gjøre er og spille gjennom HELE spillet og IKKE runne fra Beacons -> Droks... Siden dette er din første karakter anbefaler jeg sterkt at du spiller videre fra Beacons (antar at du ikke har kommet lenger siden du bare har gjort missions fram til Frost Gate) til Droks på normal måte.

Og så burde du bruke www.guildwiki.org, www.pvxwiki.com (for builds) og www.guildwarsguru.com

 

Legg meg til på friends Ingame så kan jeg sikkert hjelpe litt :thumbup: IGN: Il Goofy Il

Lenke til kommentar

Lite spørsmål: Hvis jeg skaffer en rune som gjør Fire Magic +2(non-stacking) og slenger den på et item, vil det da stacke med f.eks Flame Eye som gir Fire Magic +1(Stacking)?

 

Spør Spirre (brukernavn Spirre på forumet).

9195688[/snapback]

 

Han hadde desverre bare highlvl råd å gi, men takk takk.

 

Eg er vell også en erfaren PvE spiller. Har fullført alle kampanjene flere ganger, har FoW armor og har flere hundre tusen gull.

 

Mitt tips til deg er å gjøre mange missions og quests. Du tjener masse utifra det.

9195836[/snapback]

 

Ja, ser ut til at det er den eneste måten å tjene litt penger på.

 

Det du burde gjøre er og spille gjennom HELE spillet og IKKE runne fra Beacons -> Droks... Siden dette er din første karakter anbefaler jeg sterkt at du spiller videre fra Beacons (antar at du ikke har kommet lenger siden du bare har gjort missions fram til Frost Gate) til Droks på normal måte.

Og så burde du bruke www.guildwiki.org, www.pvxwiki.com (for builds) og www.guildwarsguru.com

 

Legg meg til på friends Ingame så kan jeg sikkert hjelpe litt :thumbup: IGN: Il Goofy Il

9195846[/snapback]

 

Dro dit siden jeg hørte at de solgte gode armorer der, fikk meg en gratis tur dit siden noen skulle teste å springe. Har planlagt å dra fra Becons og fortsette til det jeg tror er neste missionet. Guildwarsguru hadde visst også et forum man kunne trade på, stilige saker.

 

Joda, kan godt legge deg til, får si ifra hvis jeg møter store slemme folk >.<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Fire Magic +2(non-stacking) og Fire Magic +1(Stacking)

 

er ganske sikker på at den ikkje vil stacke.

 

 

kimmag: det forumet forsvann for lenge sida.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...