Kamikazesmurf Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Heisann! er ikke helt inne på dette, men finnes det ikke uoriginal firmware til iPod (har 30gb-versjonen) som gir flere funksjoner som f.eks "dra-og-slipp" i windows? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Rockbox eller iPod Linux burde gjøre nytten. Førstnevnte er nok best. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Bryter jeg noen garanti ved å bruke f.eks Roxbox, eller er det mulig å flashe tilbake hvis jeg får problemer? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Bryter jeg noen garanti ved å bruke f.eks Roxbox, eller er det mulig å flashe tilbake hvis jeg får problemer? 9198324[/snapback] Det med garantien vet jeg ikke, men du kan enkelt fjerne Rockbox hvis du angrer. På Rockbox kan du også fint starte opp med original-firmwaren, så egentlig er det ikke no vits i å fjerne Rockbox når du først har det. Bare bruk original-firmwaren, og samtidig da har du Rockbox liggende hvis det blir behov for det. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå