mar1u5 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Bilen skal visstnok være brukt som olsenbanden sin bil i en av filmene, så vi snakker norsk film historie her Brukt: Canon eos 350d med canon 17-55mm f2.8 IS (f5.6 og ISO 200) + ca 2 timer i photoshop Endret 2. august 2007 av mar1u5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fint bilde, dog den røde flekken til høyre virker litt kunstig og paser ikke helt inn imo. Lenke til kommentar
Egeberten Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette var meget bra, helt etter min smak. Kunne fått plass på veggen min Stå på, venter spent på neste bilde Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Meget stilig bilde, er det HDR? Lenke til kommentar
kak Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Wow! Men kunne godt vært litt mindre gress i forgrunn dog. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Wow! Men kunne godt vært litt mindre gress i forgrunn dog. 9195800[/snapback] Hadde det vært mindre forgrunn så hadde bildet blitt rart (rule of thirds eller hva det nu heter )for det er jo bilen som er hovedmotivet... Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fint bilde, dog den røde flekken til høyre virker litt kunstig og paser ikke helt inn imo. 9195076[/snapback] Da er vi 2. Men for all del ... godt jobba Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Å hoi! Superflott. Dramatisk himmel, og utrolig shabby bil som passer perfekt til himmelen. Digger det! Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Etterbehandlingen av bildet er litt i overkant av hva jeg normalt liker, men i dette tilfellet kan vi se bort ifra det... Fargetonene på himmelen og åkeren (eller hva det nå enn er) i bakgrunnen er bare helt nydelig... Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Takker for mange fine ord her Setter veldig pris på det Det er ikke HDR. Det røde i himmelen forsterket jeg faktisk, for syns det var en bra dramatisk "touch" Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette var et flott bilde. Bakgrunnen er meget fin og du har fått frem fine farger på bilen, bilens farge står i stil med fargene på himmelen og er med på å heve bildet ytterligere. Jeg liker tonene på bildet og veien til venstre som slynger seg gjennom landsskapet. Det eneste negative med dette bildet er etter min mening komposisjonen og da spesielt gressplenen og grusveien foran selve bilen. Tror bildet hadde blitt enda bedre om du hadde parkert bilen på gressplenen på den andre siden av bilen, på denne måten kunne du slippet unna forgrunnen slik den fremstår nå. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette var tøft! Bra jobba. Absolutt plakatmateriale for folk som elsker amerikanske biler eller veteranbilder Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Veldig fint bilde. men jeg synes du med fordel kunne ha kuttet litt i forgrund og kanskje plassere bilen litt mer ut på siden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Oi, et veldig herlig bilde, men du kunne med hell ha kuttet minimalt (mn litt til) i forgrunn og plassert bilen litt mer til høyre, syntes jeg Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 som amatør vil jeg si: refleksjonen i bakruta passa ikke helt i og med at skyene er svarte. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Liker bildet godt, men som Henrik påpeker, så er refleksjonen i bakruten litt for lys i forhold til himmelen. I tillegg er taket litt for overeksponert, synes jeg, og kunne godt vært litt mørkere (nå ser det nesten knallhvitt ut). Ville også croppet bildet litt annerledes. Slik som bildet er nå, har du fulgt rule of thirds med at du har en tredel himmel og to tredeler bakke. Bilen står nesten midt på horisontalt. Jeg ville heller hatt bilen to tredeler ned i bildet (og altså kuttet bildet under bilen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå