Avløpsrens Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg lurer på om HP Pavilion G5050 dekker mine behov, som er "lett" spilling (FM, FIFA, GTA SA), Surfing, skole, og film. I dag fikk jeg den nye kundeavisen til Expert der de aveterte denne PC`n til 4.999,-. Er det mye for pengene? Takker til alle som kan hjelpe Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Please, noen som kan hjelpe? Hadde tenkt å kjøpe PC til helgen, så det begynner å haste! Håper inderlig noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Veldig svak processor sammen med integrert grafikk betyr komplett udugelig til spilling, selv "lette" spill som Fifa. Til vanlig internettbruk, musikk osv er den jo kurant. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Sier meg helt enig med fflex. Har du mulighet til det, gå heller for HP DV6503 som er annonsert i samme kundeavisa. Bedre prosessor (dobbelkjerne), dobbelt så mye minne (2GB), kraftigere skjermkort (viktig for spill), større lagringsplass (160GB) samt andre småting som f.eks innebygd webkamera. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Må si meg enig med de ovenfor. Og skulle du allikevel ønske denne maskinen (som jo er grei til skolebruk) kan du legge på 300,- og få med multifunksjonsskriver her så jeg i stad. Kan hende jeg faktisk heller ville valgt Amilo pro v3515 siden denne hvertfall har core duo prosessor. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hadde egentlig ikke tenkt å bruke mer en 6000 (noe som jeg burde nevnt i 1. post), men hva med HP Pavilion DV 6410 til 5999,-? Får jeg mer for pengene der, en i den først nevnte? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hadde egentlig ikke tenkt å bruke mer en 6000 (noe som jeg burde nevnt i 1. post), men hva med HP Pavilion DV 6410 til 5999,-? Får jeg mer for pengene der, en i den først nevnte? 9196451[/snapback] Du får bedre prosessor og større disk men spillemaskiner er ingen i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå