Gravid Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hjelp eg klare fint å instalera spille, men når det komme te å starta det komme det bare opp at d3dx9_30.ll ikke finnes ka ska eg gjør Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva heter spillet? fullt navn? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Medieval 2 - Total War er det vel. Installerte du directx 9 når spillet spurte om du ville det? Endret 2. august 2007 av GW Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Pass på at du har nyaste versjon av DirectX9. Steg 1) Det kan du sjekke ved å trykke på start -> kjør -> dxdiag -> Så ser du på DirectX-versjon: heilt nederst.. Der skal det iallefall være over DirectX 9.0C. Forresten; trur ikkje kjør er lagt til i startmenyen i Vista. Du kan tå trykke windows-tasten (den er to knapper til venstre for space/mellomrom) + R.+ Fått åpna "kjør"? Hopp til steg 1 igjen. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du kan evt laste ned den manglende dll-filen fra dll-files.com Og legge den i windows/system Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Når installasjonen spør om du vil installere directx, så velger du ja. Og til deg Quote, Vista har DX10, og "kjør" finnes på startmenyen. Trykk på startmeny knappen og skriv i vei i textfeltet nederst. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Når eg hadde Vista så måtte eg legge til Kjør Manuelt. Men eg visste ikkje om dette var tilfellet her. Lenke til kommentar
Gravid Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 funke nå ^^ eg hadde bare glømt å instalera siste dx9 ja :S dumme meg trudde dx10 og vista klarte deg for seg sjøl.. jaja, nå kan eg ha det skøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå