perkrips Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 heisann lurte på om noen som allerede har vært i usa som utveklingsstudent kan anbefale noen stater til meg. jeg har valgt å søke california på 1. etter anbefaling av bekjente! men vet ikke hvilke to andre stater jeg skal velge. hørt at georgia, north carolina/south carolina og new jersey er bra ? hva sier dere til dette? er det andre stater som er bedre enn andre?? er åpen for tips blir glad for svar!! hilsen en jente 16, som reiser med aspect! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vi har en egen tråd for Utvekslings studenter i USA, så denne tråden kan vel kanskje stenges Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Vi har en egen tråd for Utvekslings studenter i USA, så denne tråden kan vel kanskje stenges 9204401[/snapback] hvis du ikke har noe fornuftig å komme med la vær å svare. Vi har moderatorer til å bestemme om en tråd bør stenges eller ikke. Og forresten tenk hvor skuffet lillejenta blir når hun oppdager at det eneste svaret på tråden hennes er søppel Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vi har en egen tråd for Utvekslings studenter i USA, så denne tråden kan vel kanskje stenges 9204401[/snapback] hvis du ikke har noe fornuftig å komme med la vær å svare. Vi har moderatorer til å bestemme om en tråd bør stenges eller ikke. Og forresten tenk hvor skuffet lillejenta blir når hun oppdager at det eneste svaret på tråden hennes er søppel 9213246[/snapback] Og tenkt hvor glad hun ble da hun fant ut at det var en tråd med samme emne med 600 svar. Tenk deg om gutt Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kanskje noen heller kan gi trådstart en link i stedet for å diskutere om tråden skal stenges eller ikke? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tja, hun har allerede skrevet i den tråden så det blir vel kanskje litt unødvendig. Lenke til kommentar
Grizzly78 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg forstår godt hvorfor hun oppretter en ny tråd. En sikrere måte for å sikre at flest mulig ser spørsmålet på. Bør være helt greit å opprette en ny tråd. Denne har også et konkret spørsmål og er ikke en ny generel tråd. Vil også si at det er mye lettere å søke opp igjen tråder senere hvis det er flere korte tråder med gode titler, enn en lang flere hundre siders tråd om emnet. Tar jo flere timer å lese igjennom en lang tråd for å finne svar på hva du leter etter. Ikke sikkert man finner det heller. Når det gjelder hvor du skal studere er jeg nok ikke den rette å spørre, men har studert på Universitet i Alaska et år. Har aldri vært i sørlige USA, så blir litt lite å samenlikne med. Endret 7. august 2007 av Grizzly78 Lenke til kommentar
perkrips Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 jeg åpnet en ny tråd for det er så evig mange svar på den andre! derfor tenkte jeg at flere ville se/svare her, men tydligvis ikke.. kan bare slette den hvis det er et problem da, men heh.. ja takk for ett par svar da ihvertfall Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Helt greit at du gjør det siden du er relativt ny på forumet Men tenk om alle skulle startet en ny tråd om det de lurte på. Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 SurfingElite ødela tråden :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå