Ni kon Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Finnes også en type som festes til rem-festet på selve kameraet med klips, men det er ganske tungvint på et speilrefleks om du til tider bytter objektiver.Eller du har samme filterstørrelse på objektivene Selvsagt Men hvor ofte er man så heldig? 9206336[/snapback] Når man har riktig optikk Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kjøpte en slik en....Godt knall! Den drøye femtilappen var det definitivt verd. Bestiller vel et par til slik jeg har i alle dimmensjonene jeg trenger. Takk for tips kak. Lenke til kommentar
kak Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Kjøpte en slik en....Godt knall! Den drøye femtilappen var det definitivt verd. Bestiller vel et par til slik jeg har i alle dimmensjonene jeg trenger.Takk for tips kak. 9246035[/snapback] Bare hyggelig ragamuffin! For en femtilapp så er det ikke like "krise" hvis man skulle miste eller ødelegge en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå