chma Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Noen som har noen tips/erfaringer på gode og billige webhosting selskaper, helst i norge, men er åpen for utlandet og. De må støtte asp og access og evnt sql som et tilegg og de bør ha fri trafikk, altså ikke feks. max 5gb i måneden. (skal vurdere dette opp mot å sette opp server selv) mvh Christian Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 En liten ting du må være klar over, så vidt jeg vet, så finnes det ingen "rimelig" hvermannsløsning som har fri trafikk. Det har ALLTID vært, i de kontraktene jeg har lest, en klausull eller liten setning, som spesifiserer at fri trafikk er et relativt begrepp og må sees ann trafikken ellers på serveren og den generelle belastningen osv osv... Sånn, men for de fleste, betyr fri trafikk -> fri trafikk, jeg i alle fall kjører ikke mine websider for at folk skal kunne laste ned store filer ifra de. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Men jeg anbefaler selv www.b-one.nu De er kjappe på respons via e-post, og skal angiveligvis støtte PHP/ASP og MySQL. Lykke til! Mvh kjello2 Her er forøvrig hvordan B-One definerer fri trafikk: Denne er god for hva som helst ;P Men, som sagt, så lenge det er en "normal" side du skal drive, så kjør på B-One er også veldig billige...! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå