Sultana007 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei Jeg fikk time hos trafikk skole der de skal se hvor flink jeg er til å kjøre slik at de kan sette pris på den "Garantipakka de har Probleme er jeg nesten ikke har kjørt noe i det hele tatt så vil prøve å bli så god som mulig i 1 uke, slik at jeg kan få litt billigere.. (lærer fort) Noen som har tid ?? Bor i Oslo legg meg til på msn så kan vi bli enig ($) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 I kind of doubt you're gonna get a lot of calls on this one... Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Endret 2. august 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Var det ikke en i den tråden du opprettet som tilbød seg å kjøre med deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 man må være over 25år og ha hatt lappen i x antall år for og lære bort, tviler på at det er så mange her. har du ingen i familien som kjører? Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) jo, men han svarer ikke + han har ikke hvert pålogget siden 29/07 Edit : Nei, ingen i familien har lappen , jeg er den første Endret 2. august 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vil tippe de fleste har en far eller mor som kan hjelpe seg...Med mindre du skal "overraske" dem med at du skal ta "lappen" ? Frankie Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva med en god nabo da som du eller familien kjenner. Eller kanskje en familie venn, tror det ville ha vært bedre enn vilt fremmede. Frankie Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) mhm det er sant det du sier familie venn: jeg lærte å kjøre rundt munch muset får første gang med far'n min sin venn , men han har nå reist kommer ikke før om ca 2mnd Nabo ja, tror ikke de vill eller etter den høye musikken jeg har hatt og klagene jeg har fått Probleme er at far'n min har ikke noen særlig mange venner med Førerkort Siden alle bor i by'en så har nesten ingen giddi å ta lappen Edit: jeg tar sjansen Endret 2. august 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Har sendt deg PM så får vi se om vi får til noe. Bruk mailadressen jeg oppga da jeg ikke er så ofte her inne. Endret 2. august 2007 av ken36 Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 jeg kan desverre ikke hjelpe mye til her, selv om jeg "bare" er 29år så har jeg bare hatt bil lappen siden januar i fjor, og minste tiden er 5år sammenhengende. Hadde jeg hatt Mc så kunne jeg nok ha hjulpet deg her istedenfor, den lappen har jeg hatt i 11år nå Frankie Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Har sendt deg PM så får vi se om vi får til noe. Bruk mailadressen jeg oppga da jeg ikke er så ofte her inne. 9195642[/snapback] Hat lagt deg til ,logg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå