Gå til innhold

Parring i sola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et fint og morsomt bilde med god skarphet og fine, mettede farger. Deter akkurat passe lyst. Jeg ville ha croppet enda tettere slik at insektene ble mer fremtredende, slikt som det ser ut nå er blomstene vel så fremtredende som insektene. Ville også ha lagt til mer kontrast.

Lenke til kommentar
Et fint og morsomt bilde med god skarphet og fine, mettede farger. Deter akkurat passe lyst. Jeg ville ha croppet enda tettere slik at insektene ble mer fremtredende, slikt som det ser ut nå er blomstene vel så fremtredende som insektene. Ville også ha lagt til mer kontrast.

9196397[/snapback]

Noe slikt?

post-21788-1186086781_thumb.jpg

Lenke til kommentar

9196397[/snapback]

Noe slikt?

post-21788-1186086781_thumb.jpg

9196468[/snapback]

Ja, mye bedre etter min mening. Nå kommer parringsakten mer frem. Ser du har økt kontrasten vel mye og at fargemetningen var noe i overkant, men det er bare småjusteringer som skal til før det blir optimalt etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...