theSaint Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Slenger bare ut et bilde jeg synes ble ganske morsomt Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Flott... og morsomt 9196051[/snapback] Takk for det Og aldri har noen av mine tråder her hatt så mange visninger på så kort tid. Kan det ha noe med tittelen å gjøre tro? :!: Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Et fint og morsomt bilde med god skarphet og fine, mettede farger. Deter akkurat passe lyst. Jeg ville ha croppet enda tettere slik at insektene ble mer fremtredende, slikt som det ser ut nå er blomstene vel så fremtredende som insektene. Ville også ha lagt til mer kontrast. Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Et fint og morsomt bilde med god skarphet og fine, mettede farger. Deter akkurat passe lyst. Jeg ville ha croppet enda tettere slik at insektene ble mer fremtredende, slikt som det ser ut nå er blomstene vel så fremtredende som insektene. Ville også ha lagt til mer kontrast. 9196397[/snapback] Noe slikt? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg synes for så vidt at kontrastene var gode nok i originalen, nå synes jeg du har tatt alt for hardt i. Utsnittet er imidlertid bedre på den siste versjonen. Bra bilde. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Et fint og morsomt bilde med god skarphet og fine, mettede farger. Deter akkurat passe lyst. Jeg ville ha croppet enda tettere slik at insektene ble mer fremtredende, slikt som det ser ut nå er blomstene vel så fremtredende som insektene. Ville også ha lagt til mer kontrast. 9196397[/snapback] Noe slikt? 9196468[/snapback] Ja, mye bedre etter min mening. Nå kommer parringsakten mer frem. Ser du har økt kontrasten vel mye og at fargemetningen var noe i overkant, men det er bare småjusteringer som skal til før det blir optimalt etter min mening. Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Takker for tilbakemeldinger! Gjør et nytt forsøk i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå