Eirikk Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hei, jeg har nettopp kjøpt meg Nokia N 73. Og lurer da på hvor lenge den skal lades første gangen. Det står på ett ark som fulgte med, fra Telenor, at det burde lades i 12 timer, men er det ikke det litt lenge? Blir det ikke lik opptimal brukskapasitet når den bare er fulladet ? Takker for svar.. og er litt usikker på om det er rett sted å poste:S Endret 2. august 2007 av Eirikk Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Er det ingen som vil svare meg ell? Trodde alle som var her var nerder jeg. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jo, jeg kan godt svare deg. og er litt usikker på om det er rett sted å poste:S Det første jeg ville bekymret meg om var emnetittelen din. Som en god nummer to er det en fordel og ikke fornærme alle på forumet ved å kalle dem nerder, det hjelper ikke stort, og stemmer heller dårlig. Avsluttningsvis tror jeg det er slik at første gang skal den lades til fult. Står det i bruksanvisningen, er det vel ingen grunn til å misstro det. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Så lett var det å svare ja, var ikke verre. Takk for svaret;) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 trenger bare lades til de prikkene ikke beveger seg mer, litt nerdete å ikke vite såpass da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå