Nitrius Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Som topic sier, hva er mest populært for tiden? har en liten følelse på at BF2 er fortsatt mer spilt enn den nyeste versjon bf2124? Hvis dette stemmer, er det noen som vet hvorfor? Har begge spillene liggende, men er usikker på hvem jeg skal dra frem igjen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Installer å se da vel. Tviler på at du vil slite med å finne gode norske servere til noen av spillene. Det virker som det kommer en ny slik tråd HVER ENESTE MÅNED. Prøv å vær litt selvstendig. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Installer å se da vel.Tviler på at du vil slite med å finne gode norske servere til noen av spillene. Det virker som det kommer en ny slik tråd HVER ENESTE MÅNED. Prøv å vær litt selvstendig. 9194740[/snapback] Har vel ikke noe å gjøre med å være selvstendig, det er rett og slett et spørsmål jeg stilte fordi jeg lurte. At det finnes lignende tråder på forumet her tviler jeg ikke på så jeg skulle ha tatt en søk før jeg postet. Endret 2. august 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er ca dobbelt så mange som spiller KARKAND enn hele 2142. Så det sier litt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Strike at Karkand. Et populært kart i Battlefield 2. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Sikkert fordi bf2 er mer virklighetstro enn det 2124 er.. Dessuten er karkand et grisetøft map da Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 noen som har sett traileren til BF: bad company da? Den er rå Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 noen som har sett traileren til BF: bad company da? Den er rå 9198184[/snapback] Hva i alle dager har det med denne tråden å gjøre? Finn en tråd som handler om Bad Company, det er flere av disse. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nei, sorry. Syns bare den er så fet. >.< Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 noen som har sett traileren til BF: bad company da? Den er rå 9198184[/snapback] www.google.com Jeg spiller mest BF2 for tiden, men det er ikke fordi jeg liker spillet bedre Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tror nok BF2 har flest spillere ja! Husker ikke helt om det er på topp 10 lista over mest spilte online, men er ganske mange ja! OT: Var det noen andre enn meg som fikk med seg saken om en fyr som skulle lage Strike At Karkand til 2142? Det hadde jo vært maks stilig, hvis man får det til å bli like bra balansert da selvfølgelig :!: Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 noen som har sett traileren til BF: bad company da? Den er rå 9198184[/snapback] www.google.com Jeg spiller mest BF2 for tiden, men det er ikke fordi jeg liker spillet bedre 9217452[/snapback] Hva har google med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå