Lilja4ever Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg søkte litt, men dukket ikke opp en tråd om sunn mat generelt som er godt å spise. Så jeg tengte å lage en tråd hvor man kan poste uansett matretter, frukt/grønt, frokoster, kveldsmat og/eller Lunch Vil ha et variert sunt kosthold, så kunne vært morsomt å fått litt forskjellige tips Kan jo begynne med og si at til frokost spiser jeg ofte havregryn med linfrø og en sånn yoghurt med bare 0,1% fett. Regner med det er sunt, men nå i sommer har det skeia ut litt da.. Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Vok? Ekstremt godt da.. 1. Kjøp en pose fra butikken nedpå hjørnet. 2. Les bruksanvisningen på baksiden. Eller: 1. Kjøp grønnsakene du vil ha i vok'en (gulrot, squash og sånt. Velg selv). 2. Gå inn på google.no og søk litt etter vok oppskrifter. 3. Etter at den er ferdig så strør du litt avokado oppå den. Dessert? 1. Kjøp litt yoghurt naturell, eple, appelsin, druer og annanas. 2. Mix sammen. 3. Legg denne mixen av naturell og frukt i en skål og ha på kanel. Gå på google.no og søk litt rundt... Endret 3. august 2007 av Axel_S Lenke til kommentar
synsing Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Omelett med gressløk og skinke er sunn mat som passer til alle tidspunkt Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Salatpita En skive ost En skive krydderskinke Valgfri salat Agurkskiver Tomatskiver Maiskorn Fersk mozarella som du bryter opp Balsamico vineddik Wok fra frysedisken kan ikke være spesielt sunt, vel? Endret 3. august 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Superior Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Wok: Strimlet edelgris + (kokte) eggnudler + saus og grønnsaker av eget valg. Endret 4. august 2007 av Superior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå