Darksun Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Heisann Jeg trenger en gps til bruk i bil, men jeg bytter mellom tre biler på jobben og en privat, så jeg trenger en gps som lett kan byttes fra bil til bil. Blir liksom litt overkill å kjøpe 4 gps enheter.. Noen som har et visdomsord eller to? Skal hovedsaklig bruke den til å finne fram (og tilbake ) i hovedstaden vår. Fartsboksvarsling er bra men ikke nødvendig. Pris er litt viktig, men kan alltids strekke meg om det er for kvalitet. Takker for alle innspill Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Sikkert ikke så dumt det. Men brukte gps uten store feil ser ikke ut ti å være så lett å finne. I hvertfall ikke så billig at de rettferdiggjør å kjøpes brukt. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Lidl har en billig en tilsalgs. Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hva med den navigon saken som Coop obs selger? navigon moble navigator 6000 ett eller annet. den vant en stor svensk test. Vi selger den til 1990,- der jeg jobber. den har fotoboksvarsler Endret 2. august 2007 av b0ne Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får jo Garmin Nuvi 200 til rett over 2.000 kr. på nettet og noen hundrelapper dyrere i vanlige butikker. Det er en veldig god og enkel gps. Vil tro at den er litt sikrere enn mange av de ukjente merkene som matbutikker selger. Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 For å skryte litt mer av den navigon saken så sjekk ut http://m3tjanster.idg.se/bonus/2007/nr3/gpstest.pdf Navigon er faktisk ikke så ille som man skal ha det til... Selve merket er brukbart kjent i utlandet.. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) HP iPAQ rx5725 Travel Companion Fullverdig PDA om du skulle trenge det, og TomTom Navigasjon programvare. Fotoboksvarsling kan lastes ned fra nettet. Pris: 1592,- hos Mpx.no Endret 4. august 2007 av Hauge Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg kjøpte TomTom OneXL med kart over vesteuropa til 2995,-. Er veldig fornøyd med den og syntes prisen var bra også! Kjøpte på Lefdal. Lenke til kommentar
Lena2 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. *annonse fjernet* kommentarer på moderering taes på PM med meg macfjott Endret 25. august 2007 av macfjott Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Du kan jo kjøpe tomtom one 2. edition, med skandinavia kart, og om det senere trengs kan du oppgradere kartet til europa kart både lovlig (betale) eller ved et raskt søk ved kaia. TomTom'n koster 1999 kr, mye bedere enn alle andre jalla merker MVH lykkelig tomtom GO 910 eier Endret 17. september 2007 av Panny60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå