^fmj Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nettopp vært i Sverige og oppdaget noe pussig når jeg satt og regnet ut kursen. Minibank: 0,8814 (avrundet) Butikk 1: 0,8814 (avrundet) Butikk 2, halvannen time etter at jeg hadde vært i butikk 1: 0,9090 (avrundet) Alle kjøpene ble gjort med VISA. Hva kan være grunnen til det store utslaget? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tror det er noe med når du handler i butikk, så er det butikken som bestemmer kursen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Men når jeg betaler med VISA er det jo ikke butikken som regner ut. Har sjekket litt mer og funnet ut at VISA-delen ikke er brukt ved betaling i butikk 2. Må huske på å presisere det neste gang da. Endret 2. august 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) ...og for all del, si nei til å bli belastet i norske kroner; velg alltid lokal valuta. Endret 4. august 2007 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå