nocturno_culto Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 fikk en hovedkort får mange dager siden instalerte det å det funket ikke. Ringte inn å de kunne ikke svare på hva problemet var. Så jeg sender det inn. Så jeg sporer pakken å det står utlevert, så jeg ringer inn bare får å sjekke om den var kommet, det var den 30'efte ringte kl 8 om morgenen, de sa at pakken kom senere. OK greit tenkte jeg. Så ringer jeg inn idag bare får å sjekke hvor langt pakken har kommet, så får jeg beskjed om at pakken ikke er blitt registert ftw ! det står behandligstid 1-2 virker dager, å de har ikke begynt på den en gang. ligger bare tingene i hyllene å støver ? blir så forbanna irritert. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei, Har du søkt om retur av produktet hos Komplett.no da? De gjør jo ikke noe med ett produkt så lenge de ikke har noen søknad om retur/service, så vidt jeg vet. -Thelle- Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hei, Har du søkt om retur av produktet hos Komplett.no da? De gjør jo ikke noe med ett produkt så lenge de ikke har noen søknad om retur/service, så vidt jeg vet. -Thelle- 9194653[/snapback] ja det har jeg gjort. Alt eg er gjort riktig, er ikke første gangen noe er feil og tar lang tid. Blir så jevli forbanna. når jeg snakka me han på komplett så spurte jeg "er ikke behandlingstiden 1-2 dager". Å han sier han "jo det er det" så sier jeg "når har pakken vert utlever 2 dager å det står 1-2 dager på nettsiden deres så hvorfor tar det lengre?" sa svarte bare han slapt igjen tar bare det. ffs ffs Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Synes dette ikke høres så ille ut. Noen gang tar ting litt lengre tid enn tiltenkt, kanskje spesielt om sommeren (ferie, vikarer, kanskje sykemeldte etc). Man oppnår heller ikke bedre (eller raskere) service ved å bli sur, irritert, komme med trusler eller lignende. Selvsagt er det surt når noe er galt, men man må forstå siden til de som faktisk prøver å hjelpe deg. Håper uansett at saken løser seg fort. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ett hovedkort kan være stress å feilsøke da. Kan jo være at det må videre til ett spesialverksted ett spennende sted også. Leverte inn en telefon (kjøpte den dagen før), skulle ta 8-9 dager. Tok 1,5 mnd, tlf var innom 3 forskjellige verksteder før den var i orden. Ting kan ta tid. Desverre -Thelle- Lenke til kommentar
KeyStroke Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Sente in et grafikk kort som hadde tatt kvelden den 27'ende (Fredag), Fikk igjen svar i dag om at nytt var på tur. Synes ikke det var så ille, virkelig fornøyd med erstattning kortet også. 6600GT som røyk, får et 8600GT tilbake. Par uker siden bestillte jeg ny kasse, hovedkort, cpu, minne og noe annet på en Søndag og fikk alt i posten på Onsdag. Høres litt ille ut med alle disse postene om at komplett er slik og slik når bare det negative kommer frem. Har for det meste bare gode erfaringer med dem. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Ett hovedkort kan være stress å feilsøke da.Kan jo være at det må videre til ett spesialverksted ett spennende sted også. Leverte inn en telefon (kjøpte den dagen før), skulle ta 8-9 dager. Tok 1,5 mnd, tlf var innom 3 forskjellige verksteder før den var i orden. Ting kan ta tid. Desverre -Thelle- 9195129[/snapback] Feilsøke ? det trenger de ikke vis de lese feilmeldingen min så. det er bare til å kaste kortet. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe... Det vet du vel at de ikke kan. De er jo også avhengige av å få dette kreditert hos sin leverandør. Derfor må de teste. Dette gjør de uansett, og det tror jeg alle andre leverandører gjør også. Synes faktisk du klager litt vel tidlig nå. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er det ikke fortsatt fellesferie? Er hvertfall det her i Lillehammer. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ikke rart at de ikke gidder å prioritere deg, om du holder samme tone til de i telefonen/på e-post som du holder her i forumet. Når du blir litt eldre, så skjønner du at det aldri lønner seg å klage på den måten. Man kommer mye lengre med å være høflig. Først hvis du har vært høflig, og de ikke hjelper deg, har du rett til å bli litt krassere i tonen. Jobber selv i butikk. De kundene som er sure før jeg har fått en mulighet til å ordne problemet de måtte ha, får kun det de har krav på i følge forbrukerkjøpsloven. Ikke noe som helst mer. De som er høflige, og legger frem saken på en saklig måte og faktisk lar meg få tid til å ordne saken før de kjefter meg huden full, får ekstraservice. Slik er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå