loathsome Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Får du overstående melding på msn, ikke klikk. Dette er et virus som for tiden flyr rundt og infiserer stakkars, uvitende folk. Protip #1: Linker med din e-post adresse/navn i er som regel en fy-fy side. I hvert fall om disse kommer fra en kontakt på din MSN-liste. » http://bullshit.loathsome.us/msnvirus/ Lenke til kommentar
Reached Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kommer også filer som heter "wild summer vacation.zip" og sånt også. Ikke klikk på dette. Spesielt ikke når de som sender det til deg er Norske xD Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eller "Lol me and eva took some wild pics late nite u should check 'em out but dont show my mom LOL XD <host side med hett filnavn>". Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eller meldinge som: lol check this! <link>. Fikk et slikt virus en gang da det bare ble sendt en link til meg. Uten å vite hva det var eller hva navnet på linken var, jeg bare trykket Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Slike er jo ofte litt morsomme. "hey, check this hilariouse picture out lololo!" "funnpic.zip" Jeg godtar, un-zipper og finner denne godbiten: "funnypic.bat". Jøssda ... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Synes det er gøy med alle folka på msn, som trykker på sånne linker, godtar tvilsomme .zip filer osv, som senere sender melding til alle på msn x antall ganger. "Hvis noen vil sende deg ett bilde, så må du ikke godta, for det er virus!" Lo godt når jeg fikk den servert, Campin-carl som var på besøk, svarte jo seff med å sende ett bilde tilbake Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det blir litt gapestokk utav det også. Du forteller jo alle på MSN-lista hvor naiv du er, eller hvor kåt du er. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Var en fyr som jeg aldri snakker med på msn som plutselig ville sende bilder. Men når jeg spurte hva slags bilder det var svarte han ikke. Så tenkte meg det sikkert var virus eller noe. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det blir litt gapestokk utav det også. Du forteller jo alle på MSN-lista hvor naiv du er, eller hvor kåt du er. 9200781[/snapback] Hihi Atte, jeg var dum nok til å trykke på en link til ett bilde jeg fikk på msn. Så pass på at du ikke gjør det Litt søtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå