Fear the Scare Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei, jeg vil vis en veldig god person i pc' og bilde redigering kan fikse noe får meg.. Jobben er følgende; Få disse bokstavene som er i gull, og få dem til å bli bokstavene eller ordet; KyoshoNo94 Takker for hjelp, og kontakt meg gjerne med PM vis du vil hjelpe.. Lenke til kommentar
krizla Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Veldig dårlig oppløsning på bildet ditt... noe sånt du mener? test.bmp Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 nja, men jeg skal ha dem i alle bokstaver ikke bare det ordet Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du vil med andre ord ha fjernet: Mini-Z Racer og erstattet det med ordet: KyoshoNo94? Med samme gullefekten? Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 hva med noe slikt. laget heller en nye en. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vel, for meg så ser det ut som du kan skrie "kyoshoracersno94" og legge på en gradient i photoshop. en gradient som går fra gull til hvit til full til hvit og til gull. Denne må legges på inne i layer options for det aktuelle laget hvor bokstavene er. så må den stilles skrått. har desverre ikke tilgang til photoshop her, men jeg mener at det er slik man kan gjøre det. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Kjempe flott la7tma, men er enig med Andrs. Du kan fjerne den teksten med (rc minimized) ... ellers var den kjempe flott, men en tnig til kan du få den litt sånn gyllen, som den orginale med et slik "sol" speiling Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 siden jeg hade slettet orginale psd filen er dette jeg kan få til sånn fort å gælig. uten å lage en ny en Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 hmm,, men det er flott arbeidet da, hva type program bruker du så jeg kanskje kan lage eb selv.. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 lese signaturen min. har brukt adobe i mange år: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Stenges, da trådstarter ignorerer moderators oppfordring om å forbedre emnetittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg