anders! Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei! Trenger en nettbutikk med gode spillpriser hvor jeg kan bestille med postoppkrav. Bestiller flere spill samtidig så taper ikke så mye penger! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 CDON.COM det er ikkj postoppkrav men faktura... Lenke til kommentar
anders! Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Trenger en butikk med postoppkrav! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 faktura må da være bedre en oppkrav! hvorfor er det vikrig at du skal ha oppkrav? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Absoluttspill.no sender med oppkrav, det koster deg 60 spenn. Ikke så ille hvis du kjøper mye av gangen. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kanskje han ikke vet hva faktura er Lenke til kommentar
anders! Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Hehe vet hva faktura er. Men jeg er 16 år! Får ikke bestilt via faktura Mamma og pappa gidder ikke å stresse med alt pc drittet jeg kjøper Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hehe vet hva faktura er. Men jeg er 16 år! Får ikke bestilt via faktura Mamma og pappa gidder ikke å stresse med alt pc drittet jeg kjøper 9199834[/snapback] Seffern får du bestilt med faktura! Faktura er som postopkrav bare du betaler seinere.... Lenke til kommentar
anders! Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Hehe vet hva faktura er. Men jeg er 16 år! Får ikke bestilt via faktura Mamma og pappa gidder ikke å stresse med alt pc drittet jeg kjøper 9199834[/snapback] Seffern får du bestilt med faktura! Faktura er som postopkrav bare du betaler seinere.... 9201476[/snapback] Vet hva faktura er men trodde ikke at jeg kunne betale med dette? Hvis dette er mulig kommer jeg nok til å ta turen innom cdon.com utallige flere ganger Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Joda, men om du ikke har nettbank/telebank så må du enten opp i Banken, Postkontor eller tilsvarende for å få betalt om ikke foreldrene dine gidder. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 platekompaniet pleide å ha faktura. men er en stund siden jeg bestilte der. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Person under 18 år kan ikke lovlig stifte gjeld. Faktura med vare=kreditt=gjeld. Hva som foregår i praksis er kanskje en annen sak. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå