killmeister Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 cthelper.exe skaper endel problemer for meg. dette er noe som er laget av creative lydkortprodusent. skal hvist gjøre det enklere for andre og lage plug-inn. men... den gjør slik at prosessoren min plutselig går opp i 50 og 100% last uten grunn Hva skal jeg gjøre? prøvde og legge driveren til lydkortet inn på nytt, men det hjap ingen ting.. takker for alle svar! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Sjekk enten Start->Programer->Oppstart (Start->All Programs->Startup) eller HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eller så kan du bare åpne kjør i start menyen. (win+R) Skriv msconfig Gå inn på fanen oppstart. Fjerne haken ved den prosessen. Og trykk OK Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 msconfig er for pyser. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 msconfig er for pyser. 9195943[/snapback] Liker selv å leke rundt i registeret, men det er ikke alle så gjør det. Så dermed ga jeg han en trygg vei uten om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå