Ursa Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Heisann! Lurer på om noe har en løsning på problemet jeg har beskrevet i topic? Etter å ha spilt spill/musikk og lagret/loadet en del til og fra minnekortet på min Nokia 5500 sport, så mister jeg kontakten til kortet, og alle programmer installert på det forsvinner fra menyene. Jeg må så restarte for at de skal dukke opp igjen. Fryktelig irriterende. OSet er altså Symbian s60 v3. Noen som har vært borti dette eller har samme problemet? Takker på forhånd for hjelpen! Endret 6. august 2007 av Ursa Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Jeg bumper denne... Dersom jeg er den eneste med dette problemet må jeg vel sende den inn? Urrrrgh Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har 5500 selv og kan ikke huske å ha opplevd å miste kontakten med minnekortet. Så her høres det ut som om det er noe feil, enten med telefon eller minnekort. Har du mulighet, så test med et annet minnekort før du evt. leverer inn telefonen. Jeg har derimot et annet problem som irriterer meg grenseløst. Telefonen har det med å reboote støtt og stadig, men kun når jeg bruker Java-program med GPRS-tilkobling. Dette har skjedd med ulike firmware-versjoner. Rimelig hat når man starter opp Opera Mini og logger inn på en side og samtidig kobler seg opp på IRC. Tar jo fort 4-5 minutter før man er "oppe igjen" da når telefonen rebooter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå