Gå til innhold

PCM06: TdF: Etappe 11 vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt Pro Cycling Manager Season 2006 ett par dager nå.

Også har jeg slitet meg igjennom de ti første etappene i Tour de France,

har klart å beholde den gule ledertrøya, så vidt det er.

Det har vært ett slit.

Men så skal jeg starte den 11. Etappen, og spillet laster, og etter den er ferdig med å laste. Så er spill bildet svart i ca 2sekunder. Også bare lukket hele spillet seg.

Jeg har prøvd igjen og igjen. Re-starten PC-en. Kjørt NOD32 scan, og Ad-Aware Pro scan, i håp om at det kanskje kunne hjelpe. Selv om jeg tvilte sterkt på det.

Men det samme skjer hele tiden. Jeg kan ikke akkurat bare re-installere, ettersom jeg ikke helt forstår hvor "saved-files" befinner seg. Og starte på nytt er ikke særlig fristende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du innstalert patchen? Mange som sliter uten den. Ellers funker det sikkert å simmulere den ene etappen.

9197373[/snapback]

Har installert Patchen ja.

Kan prøve å simulere, dog er jo det trist om en ikke får spilt etappen da :(

Lenke til kommentar

Jeg hadde også problemer med PCM 06 når jeg spillte det. Det er noe galt med spillet. Av og til klikker PCM.exe når du starter en etappe. Ikke samme problemet med PCM 07. (Jeg har begge) Men simuler, så går det nok greit. du kan ikke tape så mye på det.

Lenke til kommentar
Men i tilfelle det skulle gå katastrofalt når jeg simulerer.

Kunne noen fortelle meg hvor "saved games" filene til PCM befinner seg?

Slik at jeg kan ta en backup på forhånd :)

9200474[/snapback]

Du går på En spiller-Laste et spill. og da skal det være blant dem. Det er Autolagring på spillet. som betyr at du ikke kan gjøre noe hvis det går dårlig. men det går nok bra.

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Men i tilfelle det skulle gå katastrofalt når jeg simulerer.

Kunne noen fortelle meg hvor "saved games" filene til PCM befinner seg?

Slik at jeg kan ta en backup på forhånd :)

9200474[/snapback]

Du går på En spiller-Laste et spill. og da skal det være blant dem. Det er Autolagring på spillet. som betyr at du ikke kan gjøre noe hvis det går dårlig. men det går nok bra.

9200485[/snapback]

Fullstendig klar over det. Men saved games må da befinne seg lagret som noen filer på PC-en ett eller annet sted?

Hvis noen kunne fortelle meg hvor, så kunne jeg har kopiert saved game filen, eller filen som eventuelt inneholder saved games, slik at hvis det går dårlig, kan jeg bare kopiere den tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...