Thewiz Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva syns egentlig folket om Nissan Primera GT? Personlig syns jeg den er svært tøff, både på utsendet og i motor. GT versjonen blir ikke lengere produsert i dag, ble tatt ut av produksjon i 98. Så dermed kan man si det er en gammel bil. GT har 150HK og er formet som en sedan. Hva syns folket om denne bilen som førstegangsbil? (PS, dette er ikke min bil, men vurderer sterkt å skaffe meg en slik) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 dr har du en bil du kan kjøre fra mye med. hvis du bruker riktig teknikk (gass og sving samtidig) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fine biler det. Er gjerne litt overpriset. Har en kompis med en sånn, og han måtte gi en del. Lenke til kommentar
eab Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Stilige biler det der. I japan kom vel primera med 4x4 også? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 kjempekjempekjempe fine biler er det men gt eller vanli ser jo like ut..eller kan få dem like..impoter fra tyskland! billigere og ofte i bedrestand(lite salt på veiene der, og de har ikke lampe viskere) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Meget bra kjøreegenskaper på Primera Unique in its class, new Primera featured multi-link beam rear suspension with multi-link front suspension. This gave Primera GT a best-in-class lateral grip figure of 0.94g (9.2 m/s²), which is higher than many no compromise sports cars. http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Helt ok bil - kunne gjerne tenkt meg en selv Lenke til kommentar
provolone Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Fine biler det. Er gjerne litt overpriset. Har en kompis med en sånn, og han måtte gi en del. 9194447[/snapback] hvor mye da? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Han gav 80,000,- for en 97 modell som hadde gått nesten 200000. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Primera fra den tiden er føsrt og fremst kjent for fine kjøreegenskaper. Utseendet er ikke all verden, men liker du den så er det sikkert en god bil. Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 GT utgaven ble produsert helt til midten av 1999. Og du kan få kjøpe min... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hvor mye koster vell ikke 1999 GTer? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har hatt en sånn en... bra biler, men de ruster fort hvis de ikke blir passa på. Motor har potensiale for trimming... Monterte turbo på min og det gikk godt så lenge det varte Hvis du går på nissan200sx forum får du kasta trim deler etter deg Mange bra danske sier også... Har nå almera 1.6 sr med hotshot turbokit. Motoren holder, men ikke girkassa. Den 3 kassa sitter i nå... Kittet/motoren skal klare 202hk; men det er med innsug fra nissan sentra. Kjøp deg en primera, men pass på.. det er mange rævkjørte der ute! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Liker Primera GT ganske godt jeg. Nå har jeg prøvd meg på en Porsche Carrera, og det var alt for mye motor ^^ 150hk skal nok holde en god stund tror jeg Og som førstegangsbil, har jeg ikke mye å rutte med. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Meget bra kjøreegenskaper på Primera Unique in its class, new Primera featured multi-link beam rear suspension with multi-link front suspension. This gave Primera GT a best-in-class lateral grip figure of 0.94g (9.2 m/s²), which is higher than many no compromise sports cars. http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera 9196286[/snapback] Galanten ifra 93 har også multi link foran og bak samt 4wd. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Meget bra kjøreegenskaper på Primera Unique in its class, new Primera featured multi-link beam rear suspension with multi-link front suspension. This gave Primera GT a best-in-class lateral grip figure of 0.94g (9.2 m/s²), which is higher than many no compromise sports cars. http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera 9196286[/snapback] Galanten ifra 93 har også multi link foran og bak samt 4wd. 9411150[/snapback] Balansen i Primera'n var bedre, kanskje pga krengestabilisatoren.. solgte min i går etter å ha hatt den i åtte år, med GT-elektronikk. Lenke til kommentar
otis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hvor mye koster vell ikke 1999 GTer? 9347610[/snapback] Min skal selges for 125000,- Det er ikke så altfor ofte at P11 GT selges. Men sånn i hovedsak så ligger de nok rundt 100000,-140000,- Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Meget bra kjøreegenskaper på Primera Unique in its class, new Primera featured multi-link beam rear suspension with multi-link front suspension. This gave Primera GT a best-in-class lateral grip figure of 0.94g (9.2 m/s²), which is higher than many no compromise sports cars. http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera 9196286[/snapback] Galanten ifra 93 har også multi link foran og bak samt 4wd. 9411150[/snapback] Balansen i Primera'n var bedre, kanskje pga krengestabilisatoren.. solgte min i går etter å ha hatt den i åtte år, med GT-elektronikk. 9413320[/snapback] det innlegget der sa meg ikke så mye. krengestabilisatoren? primera med GT-elektronikk Lenke til kommentar
skyline Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Meget bra kjøreegenskaper på Primera Unique in its class, new Primera featured multi-link beam rear suspension with multi-link front suspension. This gave Primera GT a best-in-class lateral grip figure of 0.94g (9.2 m/s²), which is higher than many no compromise sports cars. http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera 9196286[/snapback] Galanten ifra 93 har også multi link foran og bak samt 4wd. 9411150[/snapback] Balansen i Primera'n var bedre, kanskje pga krengestabilisatoren.. solgte min i går etter å ha hatt den i åtte år, med GT-elektronikk. 9413320[/snapback] det innlegget der sa meg ikke så mye. krengestabilisatoren? primera med GT-elektronikk 9413858[/snapback] Primera og spesielt Primera GT er en fantastisk bil, og det kommer fra meg som pr.idag eier: Z32 300ZX med 780 hk R32 Skyline GT-R R33 Skyline GT-S S14a 200SX FD3S RX7 RS- Twin Turbo CN9A EVO IV GSR JZA80 Supra Twin Turbo og har kjørt det aller meste av japanske sportsbiler... Primera`en er fantastisk kjøremaskin, og med GT har man faktisk mye mer pulver enn man skulle tro... Jeg vil også påstå at Primera GT er vel så rask som alle de overnevnte bilene (med unntak av EVO IV`en og GT-R`en) på veldig svingete veier, og med en "fersk" sjåfør bak rattet. Men det er klart at på strekkene så må jo Primus`en se seg slått. Men kjøreegenskapene er helt i toppklasse!! Har selv begynt sjåfør karrieren med Primera 2.0d SLX(med GT understell, GT look +++) Far min hadde en 98 GT som jeg fikk øvelsekjøre med som 16-17 åring.... Det var en drøm, særlig når fattern sovna ved siden, og SR20DE`n fikk kjørt seg opptil 7500rpm!! Det var tider.... Hehe Lenke til kommentar
PrimeraGT Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han gav 80,000,- for en 97 modell som hadde gått nesten 200000. Eg måtte gi 110000 for en 99- modell som va gådd 111000km:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå