Heilage Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei. Har nå irritert meg over flyoppdragene i GTA: SA i lang tid. Det slår meg som umulig å faktisk gjennomføre nr. 4, som er å sirkle rundt flyplassen og lande igjen. Jeg har prøvd igjen og igjen og igjen, men selv om jeg lander inni markeringen klarer jeg ikke engang å oppnå 60%. Noen tips? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe. De skal være fysisk mulige ja. Prøv et par ganger til så får du det nok til. Eventuelt gå inn på gamefaqs.com for tips.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg slet med flyoppdragene lenge for jeg greide det. Er nok bare aa prove og prove. Gaar til slutt skal du se. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg klarte da alle flyskoleprøvene innen tre forsøk, er da ikke så vanskelig til tross for at flyene er hyperfølsomme for tastetrykk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Klarte de endelig. Måtte bare prøve og feile en god del ganger. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Slet mye med de de første gangene, inntill jeg lærte meg å "beherske" flyet. Nå syns jeg de er enkle, har gull i alle. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 De var ikke så vanskelige å ta etter hvert nei. Men nå sliter jeg skikkelig med oppdraget Freefall. Flyet mitt er ganske enkelt ikke raskt nok til å ta igjen det andre. Har noen noen strategitips her? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Finner ikke noe mer vettugt enn det her i farten: Get to Las Venturas airport and steal the dodo from the hangar! The hitmen's plane is due to land soon. Fly to the point marked on the radar, and intercept the plane before it lands. Fly at a height just above the clouds. When you reach the location, the plane is actually stopped in mid-air. Do a 180 degree turn and fly through the red corona to trigger the cutscene. CJ dramatically (and unrealistically) ditches the dodo and jumps onto the Forelli's jet. You are now inside the jet, and the camera changes to first-person. Use L2 and R2 to take cover, and waste the 4 mobsters on-board. The pilot isn't giving up without a fight. Waste the pilot, and fly the plane back to Las Venturas. Stop on the runway to complete the mission. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Hmm. Får vel bare prøve videre da. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nå skal jeg ikke påstå at jeg husker oppdraget veldig godt, men om du har muligheten kan du jo alltids prøve å vinne høyde så du muligens har en liten sjanse til å slenge deg inn i et stup mot slutten og nå igjen Learjeten? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Det har vist seg at bare jeg prøver lenge nok, så går det. Nå stjeler jeg jetflyet, det er vanskelig men ikke umulig. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Forresten, jeg målte litt i dag. Fra nederste venstre hjørne i GTA: San Andreas, til øverste høyre hjørne, er det ikke mer enn ca. 8 Km. Og Harrier Jetflyet flyr ikke fortere enn ca. 260 Km/t. (jeg målte tid samtidig som lengde, og det ble et enkelt regnestykke) For de som ville vite det Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Og for de som vil vite det, er "Harrier-flyet", Hydra, I SA ikke fysisk i stand til å fly, det har altfor lite luftinntak. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 for lite luft inn=ingen varm luft ut=ingen fremfart. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva med jetpacken da? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Og for de som vil vite det, er "Harrier-flyet", Hydra, I SA ikke fysisk i stand til å fly, det har altfor lite luftinntak. 9219144[/snapback] Mhm Jeg har også sett dette (Ekte Harrier fly har en motor, og to innsug, et stor på hver side av cockpiten, i SA er det et nokså lite innsug under cockpiten) Sånne små detaljer er nok for å hindre "copyright" og lignende faenskap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå