arkaine Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Går det ann å gjør dette gratis, ved å registrere en organisasjon elns, uten å måtte betale for mye for det? Har ikke råd til dette, men har et ønske om å registrere et .no domene. Noen forslag? Billigste løsning er det jeg er ute etter.. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Kan regge deg i enhetsregisteret ettersom det gir deg mulighet for regging av .no domener, eller du kan få noen til og regge det for deg. S Selv kan jeg regge alle .no jeg vil uten problemer Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Selv kan jeg regge alle .no jeg vil uten problemer Tviler jeg sterkt på, men gratulerer da... Des, OUT! Lenke til kommentar
Booth Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Selv kan jeg regge alle .no jeg vil uten problemer Tviler jeg sterkt på, men gratulerer da... Han kan jo regge seg ørten tusen ganger i enhetsregisteret Lenke til kommentar
cyc Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Du trenger et org nr fra brønnøysund for å registrere et .no domene. Men det som er enklest er å registrere et enkeltmannsforetak i brønnøysund. Det koster ingenting og du får org nr. Lenke til kommentar
arkaine Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 ok, så et enkeltmansforetak i enhetsregisteret blir vel løsningen da! skal undersøke dette nermere.. takk[/url] Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Selv kan jeg regge alle .no jeg vil uten problemer Tviler jeg sterkt på, men gratulerer da... Des, OUT! Mener jo selvfølgelig domener som ikke er registert fra før da smarting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå