FedoraHelper Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ok jeg kjøpte en N95 i India (Den var billig) og nei det er ikke en falsk en Uansett alt fungerer helt topp, men når jeg sender sms så kommer det store problemet: jeg fåkke sendt dem Det kommer opp: Unable to send text message så trykker jeg på details hvor det står: Note!: Please check your network services Har dette noe med at den ikke er europeisk? eller har dette skjedd med flere n-series mobiler? Hjelp trengs seriøst! Lenke til kommentar
DTS Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvorfor forandrer du ikke produktkode, og oppdaterer den til en Skandinavisk utgave istedet da? Finnes en egen tråd om hvordan du skal gå frem her isåfall... Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Fordi jeg ikke veit om det er problemet! Dessuten så kan jeg få meldinger, men ikke sende! Lenke til kommentar
zand Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har du sjekket meldingssentralnummer? Meldinger -> Valg -> Innstillinger -> Tekstmelding -> Meldingssentral -> SIM-meld.sentral (regner med denne er der da den ligger på SIM-kortet) -> Meldingssentralnr. Det korrekte nummeret kommer an på hvilken operatør du bruker. Har du Telenor skal det stå +4790002100, har du NetCom skal det stå +4792001000. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Zand det var ingen sånne ting der, men jeg lagde en med nmb. du ga meg (jeg har telenor) før kom den i utboksen men ikke i sendt meldingene nå kommer den i sendt meldingene men har ikke blitt sendt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå